Skocz do zawartości

animacja 3d :Robot-biped


melman

Twoja płeć  

8 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Twoja płeć

    • Mężczyzna
      7
    • Kobieta
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

przedstawiam animację, którą wykonałem w programie 3ds max 8

 

 

Wiem że można by dużo poprawić jeszcze, ale jest to moja pierwsza animacja dłuższa niż 10 sekund.

 

Bardzo proszę o wypełnianie poniższej ankiety gdyż dlatego zamieszczam tutaj link do filmu, i proszę o zrozumienie odnośnie błędów w animacji ponieważ zależało mi na czasie wykonania oraz obecnie na przeprowadzenia ankiety.

Skopiuj ją w swojej odpowiedzi i uzupełnij

Dzięki :)

 

 

1. Twoja płeć:

2. Twój wiek:

3. Oceń twoje doświadczenie z programami 3d w skali od 0 do 10:

4. Oceń realność ruchu robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10:

5. Oceń realność biegu i skoków robota w skali od 0 do 10:

6. Oceń realność rozpadających się klocków (reactor) na scenie w skali od 0 do 10:

7. Oceń realność rozpadu robota na scenie (użycie reactora) w skali od 0 do 10:

8. Oceń realność ruchu lampy na scenie (kinematyka odwrotna) w skali od 0 do 10:

9. Oceń przydatność 3ds Max w procesie tworzenia realnej animacji na przykładzie filmu przedstawionej animacji w skali od 0 do 10 (jak bardzo udało się wykorzystać możliwości programu):

 

 

 

Edytowane przez melman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

4. Oceń realność ruch kamery po scenie w skali od 0 do 10:

- A co to właściwie znaczy "realność ruchów kamery". Nie wiem czy jest realny czy nie ale nie podoba mi się i doprowadza do zawrotów głowy.

 

5. Oceń realność ruchu robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10: 1

6. Oceń realność biegu i skoków robota w trakcie chodu w skali od 0 do 10: 0

7. Oceń realność rozpadających się klocków (reactor) na scenie w skali od 0 do 10: 2

8. Oceń realność rozpadu robota na scenie (użycie reactora) w skali od 0 do 10: 2

9. Oceń realność ruchu lampy na scenie (kinematyka odwrotna) w skali od 0 do 10: 1

10. Oceń przydatność 3ds Max w procesie tworzenia realnej animacji na przykładzie filmu przedstawionej animacji w skali od 0 do 10: 0

- O czym jest to pytanie?

 

Ciekawe czy komuś jeszcze będzie się chciało wypełniać tą ankietę. Zastanów się co Ci da opinia w stylu "1, 2... 10" ?

 

Moim zdaniem to powinieneś się bardziej skupić na twórczej pracy niż na manifestowaniu jak to zrobiłeś i jakich narzędzi użyłeś. Liczy się efekt, a nie to czy np. lampa ma IK.

Poćwicz podstawy animacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie wszystko oscyluje w granicach od 0 do 2, a pytanie: 4 i 10 wskazują na bardzo małą wiedzę osoby prowadzącej przedmiot, widać, że z animacją ma mało wspólnego ;)

a co do samej animacji, efekt byłby lepszy, gdyby więcej było ujęć, mniej okrężnych ruchów, jeśli jest muzyka, może warto by zrobić montaż pod muzykę? ogólnie słowo realność jest w tym wypadku dziwnym słowem, kamera może być w jednym przypadku odpowiednia, w innym ten sam ruch może wypadać kiepsko ;) dwója dla wykładowcy i tyle :)

Edytowane przez matizlob
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności