Gacu666 Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 Witam! Z maxem 6 mam mało do czynienia (od minionej soboty) ale udało mi się stworzyć takie coś (do tej pory, jeszcze nad tym pracuje). Jak oceniacie?
chveti Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 mnie sie nie podoba , za płaski , tekstury do bani....
Charzak Napisano 6 Maj 2004 Napisano 6 Maj 2004 To bedzie transformers? Jesli tak to zrob jeszcze animacje jak sie sklada w jakis pojazd.
Gacu666 Napisano 6 Maj 2004 Autor Napisano 6 Maj 2004 Ech, chyba nie musze przypominać, że jestem POCZĄTKUJĄCY. Od soboty minęło ledwie 5 dni :/. Tak poza tym, to jak zbyt płaski:| to jest robot, coś jak transformers, one nie były okrągłe. No nic czekam na dalsze opinie. Aha i to nie bedzie sie transformowało w nic ;) nawet w lodówke:P. Po pierwsze nie mam do tego sprzętu, jak nawet wsadziłem w to szkielet do animacji to zaczął mi komputer juz sapać i zipieć.
Gacu666 Napisano 7 Maj 2004 Autor Napisano 7 Maj 2004 Poprawiłem troche robota oraz zmodyfikowałem gnata, bo tamten był ciulasty. Zrobiłem jako taką scenerie. Ech, wogóle tu ktoś zagląda?:( Widze nie dużo ludzi wogóle chce ocenić wypociny początkującego :/. No nic trudno.
Pussik Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 Hmm.. jak na 5 dni to jest jak najbardziej ok. :-) No i co tu pisać ... rób kolejną, lepszą pracke. :-) Bo ta na ogólnym tle nie wypada dobrze. :)
Gacu666 Napisano 7 Maj 2004 Autor Napisano 7 Maj 2004 Heh jak to miło usłyszeć przynajmniej jeden pozytywny komentarz:P. Wiem, ze na ogólnym zarysie to moj robot nie umywa się do np. aaa zresztą nie bede mówił, bo do wszystkich sie nie umywa:P. No ale co poradzic z maxem jestem od niedawna, a ucze sie praktycznie na swoich błędach, bo żadnych poradników nie mam, no chyba, ze czasem jakiś tutorial w necie. Będę się starał lepiej ;) pozdrawiam.
rowr Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 No i o to chodzi prubujesz ,prubujesz i bedzie wychodzic coraz lepiej .Nie lam sie i do dziela tworzyc nastepne modele:)powodzenia:)