demediusz Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 To pytanie nurtuje mnie od miesiąca: Jak materiały ZBRUSHA wyeksportować do 3ds max-a i czy to jest w ogóle możliwe ? Sprawdzałem wszelkie możliwe źródła i zawsze tylko jest o mapach koloru,displacementach,normal ,specularach a nic o szaderach materiałów a przecież to dla mnie osobiście podstawa skoro coś robie w zbrushu to powinno przynajmniej podobnie wyglądać w maxie - faktura powierzchni , sposób odbicia czy załamania światła, bo materiał to nie tylko RGBA. Mama nadzieję ,że nie przyjdzie mi czekać na GoZ dla max-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 21 Kwiecień 2010 Share Napisano 21 Kwiecień 2010 http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=668662&postcount=344 Pozdro:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Wielkie,wielkie dzięki za to....textury i materiały za jednym kliknięciem..chyba nigdy nie miałem w maxie lepszego skryptu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 21 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2010 Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 22 Kwiecień 2010 Share Napisano 22 Kwiecień 2010 Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt. U mnie normalnie importuje czy są polygrupy czy nie.Niedługo wyjdzie nowa wersja:) Ps.Może dlatego że masz starą wersję maxa te problemy z polygroups. Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 23 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 23 Kwiecień 2010 Może tak.Czasem po prostu trzeba 3ds zresetować...widocznie nie jest jeszcze wszytko dopracowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 29 Kwiecień 2010 Autor Share Napisano 29 Kwiecień 2010 Jednak jest jeden wielki problem....... Pracuję teraz na 3ds max 2010. W viewporcie wszystko wygląda tak jak ma - shader directx-a pracuje jak rodem wyciągnięty z zbrusha ,wstawiłem mu diffuse i normal mape( nie ma slotu na displacement mape).Wiadomo ,viewporty u mnie obsługuje directx więc to nic dziwnego,że działa poprawnie.Chodzi o to ,że nie mogę zmusić programowych renderów do wyświetlenia tego materiału- ani Mental Ray ani Default Scanline.Próbowałem ten materiał w Material Editor podpiąć pod zakładkę Mental Ray connection,ale się nie da. Wie ktoś jak wyrenderować "DirectX Shader". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się