Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

To pytanie nurtuje mnie od miesiąca: Jak materiały ZBRUSHA wyeksportować do 3ds max-a i czy to jest w ogóle możliwe ?

Sprawdzałem wszelkie możliwe źródła i zawsze tylko jest o mapach koloru,displacementach,normal ,specularach a nic o szaderach materiałów a przecież to dla mnie osobiście podstawa skoro coś robie w zbrushu to powinno przynajmniej podobnie wyglądać w maxie - faktura powierzchni , sposób odbicia czy załamania światła, bo materiał to nie tylko RGBA.

Mama nadzieję ,że nie przyjdzie mi czekać na GoZ dla max-a.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wielkie,wielkie dzięki za to....textury i materiały za jednym kliknięciem..chyba nigdy nie miałem w maxie lepszego skryptu.

Napisano
  • Autor

Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.

Napisano
Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.

 

U mnie normalnie importuje czy są polygrupy czy nie.Niedługo wyjdzie nowa wersja:)

 

Ps.Może dlatego że masz starą wersję maxa te problemy z polygroups.

 

Pozdro:)

Napisano
  • Autor

Może tak.Czasem po prostu trzeba 3ds zresetować...widocznie nie jest jeszcze wszytko dopracowane

Napisano
  • Autor

Jednak jest jeden wielki problem....... Pracuję teraz na 3ds max 2010. W viewporcie wszystko wygląda tak jak ma - shader directx-a pracuje jak rodem wyciągnięty z zbrusha ,wstawiłem mu diffuse i normal mape( nie ma slotu na displacement mape).Wiadomo ,viewporty u mnie obsługuje directx więc to nic dziwnego,że działa poprawnie.Chodzi o to ,że nie mogę zmusić programowych renderów do wyświetlenia tego materiału- ani Mental Ray ani Default Scanline.Próbowałem ten materiał w Material Editor podpiąć pod zakładkę Mental Ray connection,ale się nie da. Wie ktoś jak wyrenderować "DirectX Shader".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.