Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

To pytanie nurtuje mnie od miesiąca: Jak materiały ZBRUSHA wyeksportować do 3ds max-a i czy to jest w ogóle możliwe ?

Sprawdzałem wszelkie możliwe źródła i zawsze tylko jest o mapach koloru,displacementach,normal ,specularach a nic o szaderach materiałów a przecież to dla mnie osobiście podstawa skoro coś robie w zbrushu to powinno przynajmniej podobnie wyglądać w maxie - faktura powierzchni , sposób odbicia czy załamania światła, bo materiał to nie tylko RGBA.

Mama nadzieję ,że nie przyjdzie mi czekać na GoZ dla max-a.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Wielkie,wielkie dzięki za to....textury i materiały za jednym kliknięciem..chyba nigdy nie miałem w maxie lepszego skryptu.

Napisano
  • Autor

Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.

Napisano
Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.

 

U mnie normalnie importuje czy są polygrupy czy nie.Niedługo wyjdzie nowa wersja:)

 

Ps.Może dlatego że masz starą wersję maxa te problemy z polygroups.

 

Pozdro:)

Napisano
  • Autor

Może tak.Czasem po prostu trzeba 3ds zresetować...widocznie nie jest jeszcze wszytko dopracowane

Napisano
  • Autor

Jednak jest jeden wielki problem....... Pracuję teraz na 3ds max 2010. W viewporcie wszystko wygląda tak jak ma - shader directx-a pracuje jak rodem wyciągnięty z zbrusha ,wstawiłem mu diffuse i normal mape( nie ma slotu na displacement mape).Wiadomo ,viewporty u mnie obsługuje directx więc to nic dziwnego,że działa poprawnie.Chodzi o to ,że nie mogę zmusić programowych renderów do wyświetlenia tego materiału- ani Mental Ray ani Default Scanline.Próbowałem ten materiał w Material Editor podpiąć pod zakładkę Mental Ray connection,ale się nie da. Wie ktoś jak wyrenderować "DirectX Shader".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności