Napisano 21 Kwiecień 201014 l To pytanie nurtuje mnie od miesiąca: Jak materiały ZBRUSHA wyeksportować do 3ds max-a i czy to jest w ogóle możliwe ? Sprawdzałem wszelkie możliwe źródła i zawsze tylko jest o mapach koloru,displacementach,normal ,specularach a nic o szaderach materiałów a przecież to dla mnie osobiście podstawa skoro coś robie w zbrushu to powinno przynajmniej podobnie wyglądać w maxie - faktura powierzchni , sposób odbicia czy załamania światła, bo materiał to nie tylko RGBA. Mama nadzieję ,że nie przyjdzie mi czekać na GoZ dla max-a.
Napisano 21 Kwiecień 201014 l http://www.zbrushcentral.com/showpost.php?p=668662&postcount=344 Pozdro:)
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor Wielkie,wielkie dzięki za to....textury i materiały za jednym kliknięciem..chyba nigdy nie miałem w maxie lepszego skryptu.
Napisano 21 Kwiecień 201014 l Autor Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.
Napisano 22 Kwiecień 201014 l Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt. U mnie normalnie importuje czy są polygrupy czy nie.Niedługo wyjdzie nowa wersja:) Ps.Może dlatego że masz starą wersję maxa te problemy z polygroups. Pozdro:)
Napisano 23 Kwiecień 201014 l Autor Może tak.Czasem po prostu trzeba 3ds zresetować...widocznie nie jest jeszcze wszytko dopracowane
Napisano 29 Kwiecień 201014 l Autor Jednak jest jeden wielki problem....... Pracuję teraz na 3ds max 2010. W viewporcie wszystko wygląda tak jak ma - shader directx-a pracuje jak rodem wyciągnięty z zbrusha ,wstawiłem mu diffuse i normal mape( nie ma slotu na displacement mape).Wiadomo ,viewporty u mnie obsługuje directx więc to nic dziwnego,że działa poprawnie.Chodzi o to ,że nie mogę zmusić programowych renderów do wyświetlenia tego materiału- ani Mental Ray ani Default Scanline.Próbowałem ten materiał w Material Editor podpiąć pod zakładkę Mental Ray connection,ale się nie da. Wie ktoś jak wyrenderować "DirectX Shader".
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto