Skocz do zawartości

Export Materiałów ZBRUSHA 3.5 r3 do Maxa 9


demediusz

Rekomendowane odpowiedzi

To pytanie nurtuje mnie od miesiąca: Jak materiały ZBRUSHA wyeksportować do 3ds max-a i czy to jest w ogóle możliwe ?

Sprawdzałem wszelkie możliwe źródła i zawsze tylko jest o mapach koloru,displacementach,normal ,specularach a nic o szaderach materiałów a przecież to dla mnie osobiście podstawa skoro coś robie w zbrushu to powinno przynajmniej podobnie wyglądać w maxie - faktura powierzchni , sposób odbicia czy załamania światła, bo materiał to nie tylko RGBA.

Mama nadzieję ,że nie przyjdzie mi czekać na GoZ dla max-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Zauważyłem ,że jak ztool ma jakies poligrupy to są problemy z importem ,więc trzeba je usunąć ,żeby byl jeden obiekt.

 

U mnie normalnie importuje czy są polygrupy czy nie.Niedługo wyjdzie nowa wersja:)

 

Ps.Może dlatego że masz starą wersję maxa te problemy z polygroups.

 

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak jest jeden wielki problem....... Pracuję teraz na 3ds max 2010. W viewporcie wszystko wygląda tak jak ma - shader directx-a pracuje jak rodem wyciągnięty z zbrusha ,wstawiłem mu diffuse i normal mape( nie ma slotu na displacement mape).Wiadomo ,viewporty u mnie obsługuje directx więc to nic dziwnego,że działa poprawnie.Chodzi o to ,że nie mogę zmusić programowych renderów do wyświetlenia tego materiału- ani Mental Ray ani Default Scanline.Próbowałem ten materiał w Material Editor podpiąć pod zakładkę Mental Ray connection,ale się nie da. Wie ktoś jak wyrenderować "DirectX Shader".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności