Skocz do zawartości

Prostowanie powierzchni paskich


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam bryle w cos podobnego do nieregularnego diamentu. Wszystkie sciany robilem w edit poly przesuwajac krawedzie badz wierzcholki. Wiekszosc poligonow ma 4 wiercholki, jednak przez to "reczne" przesuwanie powstale poligony dziela sie na dwa trojkaty...czu jest mozliwosc wyrownania tego jakos autoamtycznie tak aby powstala jedna rowna plaszczyzna? Z gory dzieki za odpowiedz

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak w poly pracujesz to staraj sie ukladac tak siatke by byly same poligony, zadnych facow -czyli trojkatow.

A trojkaty to sam juz musisz wyedytowac usuwajac krawedzie lub edytujac siatke w inny sposob.

usuwanie krawedzi i cut wystarczy.

Mam nadizeje ze o to chodzi.

Jest modyfikator qualifier od 2010 chyba w maxie. Mozesz poczytac ale watpie ze to sprawe zalatwi.

Napisano

Chodzi o cos takiego facejn.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Po przesunieciu dwoch werteksow w plane tworzy tworzy mi sie linia (czerwona) wedlug ktorej powinienem przeciac tego planea. Wyrownywanie tego recznie nie wchodzi w gre gdyz nigdy nie bedzie to rowno do konca...uzywam maxa 9. Jest tam jakis sposob na to?

Napisano

Zależy jak bardzo płaszczyzna jest przegięta i jak dużej dokładności potrzebujesz. Czasami wystarczy ustawić odpowiednie grupy wygładzania aby uzyskać złudzenie płaskiej powierzchni.

AFAIK nie da się tego wyrównać "fizycznie" z automatu, bo i jak?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności