dimaxion Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Witam, 1. Czy dysponuje ktoś presetami renderingu animacji fly through z chodzącymi ludzikami w Vray-u? 2. Czy ma ktoś pomysł na dobre animowane ludziki (nawet jeśli trzeba je kupić)? 3. Dzięki za miliony odpowiedzi:) Pozdrawiam J.M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 27 Kwiecień 2010 Share Napisano 27 Kwiecień 2010 Jak ludziki chodzą to nie jest fly through. Trzeba renderować na ustawieniach animation (najpierw pre pass i potem rendering). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
staszek Napisano 28 Kwiecień 2010 Share Napisano 28 Kwiecień 2010 (edytowane) Generalnie nie ma tak poprostu presetu do animacji - trzeba ustawiac do konkretnej sytuacji aby wybalansowac czas renderingu. Wazne tez czy jest to interior czy exterior. Jak Hynol napisal animation preset jest dobry. Ja np nie urzywam do animacji prepassa. Pamietaj ze presety gotowe sa ustawione do rodzielczosci 640x480. Czyli jesli chcesz np HD to musisz podkrecic wszystko 2 razy ( np w global subdivs multipler) albo recznie podkrecac gi i light cash. Testuj rednering z material override ( np szary vraymat bez odbic) , flickering wykryjesz nawet na dwuch klatkach tylko. Nie wolno miec wlaczone refractive gi. Light cash ustiawiony na adaptive tracing , prawdopodobnie tez bedziesz musial wlaczyc prefilter. Przy duzej ilosci objektow i odbic Hsph. subdivs i interp. samples w okolicach 100 albo nawet 150 (i podobna wartosc aby ich blur byl maly - ale to tez nie koniecznie - czasem wlasnie musi byc duzy blur i wtedy wartosci musza miedzy Hsph. a interp. musi byc duza roznica). W shaderach oczywiscie nie moze byc nigdzie reflection lub refraction interpolated. Jezeli uzywasz gdzies refrakcji z blurem to z wartosicia glossy albo w granicach 0.2 albo 0.8. Jesli to wszsytko nie pomoze to rozwaz rednerowanie w kawalkach. Nie wiem co sie dzieje w twojej scenie. Jesli np postacie sie nie odbijaja nigdzie itp.. tylko chodza po jakims chodniku to mozesz wowczas wyrednerowac cala scene flythou bez postaci i nastepnie wyrednerowac tylko postacie, z matt shadow, ewentualnie do tego mozesz rednernac do postaci Matt(maski) jesli np cos te postacie w scenie zaslania. I na koniec zmontowac w kompozycji. a co do animowanych postaci .. to nie wiem :) Edytowane 28 Kwiecień 2010 przez staszek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się