Jump to content

staszek

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

staszek last won the day on June 14 2010

staszek had the most liked content!

Community Reputation

104 Excellent

About staszek

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Krakow
  1. GRATKI dla baginsa i dla calego zespolu, Wyglada bardzo ladnie !
  2. BARDZO FAJNY CINEMATIK. SWIETNY FLOW,BARDZO DOBRY MONTARZ Z MUZA! ENV WYGLADA CUDNIE! POSTACIE TEZ - tycike animacja za gierkowa ale nie koli w oczy GRATKI DLA CALEGO ZESPOLU ZA KOLEJNY CINEMATIK NA SWIATOWYM POZIOMIE - CZEKAM NA NASTEPNY :)
  3. :) u mnie podobnie - tez starwars pierwszy raz jak mialem 7 lat :) po tym ( tez z bratem i kumplami :) ) nonstop sw, w przerwach alien (i alines) i do tego jeszcze blade runner. To mnie zmotywowalo do robienia 3d generalnie - ale chyba troszke pozniej niz ciebie - to byl chyba 95-96 rok, pentium 75 chyba, 3dstudio 4.0 dla DOS i lightwave 3.5(albo 4 ) do robienia flar i volumetrykow ;) hehe Starszy brat zabral mnie na politechnike abym pogadal sobie z jakims profesorem ( niestety niepamietam nazwiska mialem 15 albo 16 lat wtedy..) ale gosc byl super napalony na 3d i pokazywal mi modele bantow ( z wlosami na texturach z alpha WOW ) i tiefightery w 3d zrobione przez ludzi i wymieklem ! Zastanawialem sie jak zrobic takiego banta - nie wiedzialem jaka moc byla w 3dstudio wtedy - podaradzal i powiedzial o pluginie do robienia skin mesha ! ale to byly czasy :)
  4. olaf3de Ciekawe 'przemyslenia' Kamera na tasmie Daje wlasnie ten feeling starych czesci I to jest mega. To Co pokazane zostalo do tej pory jak fajny set it'd. Juz jest spoilerem troche. Ale wlasnie ten trailer rozwalil wiele teori Co krazyly. ---- O cg troche. team w ilm ciezko pracuje aby sie ludzikom spodobalo. I aby bylo bardziej jak w starych sw. --- Jestem mega fanem starwars I mam okazje pracowac przy tym filmie. Mam tez swoje ujecie w trailerze yey. Film widzialem juz Z 10 razy. I jest Jak dla Mnie baaardzo dobry. Jak ' wyjdzie' to zobacze go jeszcze ze 100 razy Napewno. Stare sw 4-6 widzialem tak wiele razy ze nie do policzenia. 1-3 zedwie nascie razy no moze dziesiat... efekty w wiekszosci spoko i na tamte czasy byly inspirujaca. Az sie chcialo zrobic droidke itd. ale reszta kazdy Wie ze jest daleka od tego Co ludziki chialy zobaczyc w sensie fabuly I klimatu. jj robi ten film dla fanow. Sam jest fanem starych sw. I jest gosc bardzo utalentowany I jak zauwazyles ma warsztat wyuczony od najlepszych. Nie zepsuje najlepsiejszej sagi ever. Daje Rade Z Presja tez. Startreka uratowal. Moze za duzo flar ale to pikus przy tym jakie byly poprzednie filmy ST . Dzis ciezko je ogladac nawet dLA fAna. nawet nostalgia nie pomaga. Moze gruby blant jedynie. .. Jako filmy byly poprostu slabeee bardzo. A on to naprawde zmienil w cos Co da sie ogladac. Jest paru bardzo dobrych rezyserow w tej kategori filmow. Napewno jj jest jednym Z nich. Jak pisalem film widzialem ale jak zobaczylem trailer to mnie Ciary przeszly. Edit jest mega wyj..ny w kosmos. Za kazdym razem dziala. Inn tworcy powinni wziac to Jako lekcje. Tak sie wlasnie robi trailer... panowie I panie. Pamietam pierwszy Trailer avatara. Tez moglem go w kolko ogladac. Po tym chyba najlepsxy trailer ever to Z mad maxa4. Tak mnie zachwycil ze Nabilem im setki odslon na UT. Poprostu sztuka cos takiego zrobic. A teraz to... Wielu i tak nazeka na nowy trailer sw. Hmm Ciekawe ktory Z inch zrobilby lepiej... no nic tylko czekac. Jesli ktos tego dokona to tylko sie cieszyc. Bedzie czym sie jarac!!!! Poprzeczka jest juz bardzo wysoko ale nie do przeskoczenia. Btw. Ktos zapytal na comicon jja. Co Moze doradzic mlodym tworcom. A on na to poprostu robicie filmy. TechnologIA jest dostepna. Prawie Kazdy ma kamere nawet w telefonie. Jest tysiace fajnych rzeczy w necie it'd. Niektore sa mega. Ale I tak to jest nic w porownaniu. Jak Ciara nie przechodzq, albo lza sie nie kreci w oku albo inne oznaki mega emocji nie zaistnieja to trailer albo short Z czasem zostanie zapomniany.... czy ten trailer zostanie tak poprostu zqpomniany. ..watpie. Co Z tego ze sa inne. Nawet cg maja lepsze. I Co Z tego jak Malo kogo to dzisiaj rusza. Musi byc cos wiecej. Niestety wiele setek trailerow jest tak podobne do siebie ze sie judzikom myli . Jest pare filmow na ktore czekam Po dobrych trailerach. Ale to garstka na przestrzeni miesiecy a tworcy jest tysiace. .Nawet trailery do seriali sa juz lepsze... bardzo sie ciesze ze nowy traler sw jest inny I epicki. Fani sw sa obsesyjnie zzyci Z tym swiatem I bardzo sie ciesze ze wiekszosc Z inch sikaja w majtki Z podjarki I tego nie zapomna tak poprostu :) Nie psujcie sobie zabawy czytajac spoilery albo fake spoilery. Skoda marnowac okazje . Jedyny minus pracy przy starwars to fakt ze nie zobacze go poraz pierwszy w kinie bez pojecia Co sie stanie. OK czas opuscic cisnienie.
  5. mam niezly ubaw czytajac te komentarze :) i jeszcze wiekszy ubaw z "przewidywania" co sie wydarzy hehe film jest naprawde dobry , moze nie zaspokoji kazdego ale duza wiekszosc fanow bedzie zadowolona
  6. Piekne Najbardziej podobaja mnie sie ruiny w zaroslach. Super klimat.
  7. Gratki po raz kolejny. Tak z ciekawosci kto z Was robil ten matpaint w pierwszym shotcie ?
  8. co za dobroc - az sie chce przetestowac w praktyce
  9. Jakosc efektow zalezy od tematyki w ogromnej mierze. W madmaxsie prawie idealnie im to wyszlo bo tematyka na to pozwalala. Wiekszosc momentow nie ma opcji aby sie dopatrzyc cg. Cale te set extentions, kanion i dodatki do pustyni - perfekcyjne, ale jak juz jest zawierucha piaskowa czy grade do nocy czy klify w bazie zlego to juz widac . Im bardziej fantastyczny pomysl tym trudniej go zrobic realnie bo nie ma odniesienia do rzeczywistosci , nie ma referenci albo reference sa bez kontekstu. Jak pisales Norden o rezyserach , nie do konca sie zgodze. Jest masa filmow co sie robi tylko dla kasy i pomysly klientow sa tak zwariowane ze sie nie da poprostu tego realnie wykonac w danym czasie. Nie ma takiego motherf*ckera... ani rezyser ani najlepszy sup tego nie naprawi. Aby zrobic dokladne analizy w odniesieniu do rzeczywistosci do kazdego ujecia - przy srednio 2k ujec z elementami cg i dopasowac z zdjeciami z planu z roznymi porami dnia to masakra, a jeszcze do tego jak dodasz fantastyczne pomysly , abstarkcyjne, czy surrealistyczne no to jak ma to wygladac realnie. Jesli jest jakis film co w calosci wyglada swietnie to jeszcze go nie widzialem. Jakis czas temu wszyscy sie zachwycali efektami do life of pi, i faktycznie wiekszosc byla super, ale no niestety matpaint fantastycznej wyspy itd to nie wygladalo dobrze. W filmach, ktore uwaza sie za siwetnie wykonane jak sie przyjzec to tez np kierunek swiatla sie zmienia co ujecie... No nic , chyba musimy sie z tym pogodzic na jakis czas przynajmniej :) albo obnizyc oczekiwania to bedziemy spac lepiej :) albo nie ogladac tego samego filmu 40 razy :)
  10. Calkiem spoko, widac duzo pracy. Animacja zdradza cg, i integracja czasem, i jak Traitor zauwazyl skala. Zubr na koncu jakos o wiele slabiej niz poprzednie - zubr zawsze byl realistyczny tym razem troche jak animacja. Ale generalnie super ;) wyczes wilka super I innych zwierzaczkow poza zubrem. JohnZi ty czesz tez w yetim ? super wyszlo !
  11. Gratki Tazio, wyglada swietnie btw zmus sie i ogladnij calosc , moze cos innego ci sie przysni :)
  12. Taniej dzis jutro moze plajta :) ... trzeba inwestowac. Ma to sens - na przyszlosc i szczegolnie dla studia co robi cinematiki... Takie doswiadcznie mozna przelozyc na twarz ktora nie istnieje , na twarz poworka, mutanta, orka czy co kolwiek... Te nowiutkie realtimy sa swietne ale z naukowych papierow nie zrobisz realistyczniego potwora. Ale napewno jesli zrobisz bardzo dobrze czlowieka wtedy potworek pojdzie lepiej i szybciej. Nawet uzywajac skanow itd wielu ludzi sie mocno poci aby wszlo dobrze, nic sie nie dzieje z automatu. Filmowe studia juz sa bardzo blisko, np jak w warcrafcie teraz robia. A niech sie ludzie zastanawiaja na blizzconie czy to makup czy cg ... To tez droga marketingu...
  13. Fajne te szerokie plany , ale kiedy przechodzi w zblizenie na miecz z ta muzyka jest epicko az ciarki przechodza! Szkoda ze z animacja slabo jak na dzisiejsze standardy - mogli to mocniej przycisnac ( to z dziecmi najbardziej )
  14. No blur odzyskuje forme i idzie do przodu , tom clancy z tym facial anim. to pokazal ... prawie jak film
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy