Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Chciałbym Wam przedstawić amatorską grę komputerową stworzoną w ubiegłym roku przez grupę pasjonatów.

 

Wielki Mistrz to hobbystycznie rozwijana gra z gatunku fantasy cRPG, której akcja dzieje się w podziemnych labiryntach. Produkcja ta należy do podgatunku zwanego "dungeonem crawlem". Tytułowy bohater, w którego wciela się gracz, trafia do pełnego korytarzy i zakrętów lochu, w którym czeka go Przygoda. Na początku przychodzi mu ratować burmistrza podziemnego miasta Trisval, a później sprawy toczą się bardzo szybko...

 

Podczas eksploracji podziemnego świata gracz może spotkać bohaterów niezależnych i przeprowadzić z nimi dialog. Łącznie postaci w grze jest ponad 60, a każda ma swoje kaprysy, charakterystyczny styl wypowiedzi oraz zadania do powierzenia graczowi. Zleceń do wykonania jest 30 - od łatwych i mniej ważnych do takich, które mają na celu uchronienie świata przed zagładą. Jednak nie wszyscy mieszkańcy lochów są przyjaźnie nastawieni do gracza. W trakcie gry bohater musi stanąć do walki z wrogimi potworami, których pokonać może za pomocą znalezionych w lochach broni białych lub czarów zaklętych w magicznych zwojach i różdżkach. Podczas przygód protagonista zdobywa punkty doświadczenia, które pozwalają rozwinąć jego zdolności bojowe i magiczne, zaś za znalezione złoto gracz może u napotkanych handlarzy kupić przydatne rzeczy ułatwiające przeżycie pod ziemią. Całą rozgrywkę uprzyjemnia oprawa muzyczna i dźwiękowa.

 

Klimat rozgrywki nie jest śmiertelnie poważny - gra czerpie inspiracje kabaretem Monty Pythona, powieściami Terry Pratchetta z cyklu "Świat Dysku" oraz innymi źródłami. W dodatku podczas gry można natknąć się na kilka easter eggów będących nawiązaniem do komercyjnych produkcji oraz innych projektów niekomercyjnych.

 

Pozdrawiamy i zapraszamy do ściągnięcia gry,

zespół SystemSzok

 

Pobieralnia:

windows.gif

windows.gif
Wielki Mistrz na Windows (.exe)

linux.gif
Wielki Mistrz na Linux

 

screenshot_05012010_224056559.jpg

 

screenshot_05012010_222727504.jpg

 

screenshot_05012010_225357136.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
witam. Moze cos wiecej na temat technologii...na jakim silniku, jakie wymagania itp?!

Witaj.

 

Za warstwę graficzną odpowiadał wspomniany Ogre3d. Mniemam, że jest to satysfakcjonująca Cię odpowiedź na Twoje pierwsze pytanie - gdybym jednak Cię źle zrozumiał to daj znać, że pytałeś o coś innego niż grafikę.

 

Odnośnie wymagań: minimalnie żeby odpalić grę potrzebujesz 1Ghz/512MB Ramu/32MB grafa. Ale żeby cieszyć się płynną rozgrywką to potrzebne jest odpowiednio więcej - 2Ghz/1GB/64MB powinno wystarczyć. Ja ostatnio odpalałem na netbooku 1.6Ghz/1GB/Intel 945 Express i było spoko, choć w niskiej rozdzielczości.

Napisano

shadow clones mi się podobało. Zobaczę jak to. Co do Paralaxa taka rada. Technologie sie wykorzystuje tam gdzie jest potrzebna i nigdzie więcej. Byłem świadkiem wielu komicznych wręcz sytuacji gdzie np: na siłę "wyciągało się normale" i lokacja na tym traciła. W waszym przypadku zamiast w paralaxa który jest widoczny prawie na całym ekranie zainwestowałbym w Geometrie levelu. Bo tej jest niewiele. Oświetlenie jest bardzo jednolite i nieciekawe. Troche niebieskiego, pomarańczu, zielonego nadałoby lokacjom ciekawszy klimat. Wielki plus za ukończenie projektu. To się nieczęsto zdarza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności