Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Chciałbym Wam przedstawić amatorską grę komputerową stworzoną w ubiegłym roku przez grupę pasjonatów.

 

Wielki Mistrz to hobbystycznie rozwijana gra z gatunku fantasy cRPG, której akcja dzieje się w podziemnych labiryntach. Produkcja ta należy do podgatunku zwanego "dungeonem crawlem". Tytułowy bohater, w którego wciela się gracz, trafia do pełnego korytarzy i zakrętów lochu, w którym czeka go Przygoda. Na początku przychodzi mu ratować burmistrza podziemnego miasta Trisval, a później sprawy toczą się bardzo szybko...

 

Podczas eksploracji podziemnego świata gracz może spotkać bohaterów niezależnych i przeprowadzić z nimi dialog. Łącznie postaci w grze jest ponad 60, a każda ma swoje kaprysy, charakterystyczny styl wypowiedzi oraz zadania do powierzenia graczowi. Zleceń do wykonania jest 30 - od łatwych i mniej ważnych do takich, które mają na celu uchronienie świata przed zagładą. Jednak nie wszyscy mieszkańcy lochów są przyjaźnie nastawieni do gracza. W trakcie gry bohater musi stanąć do walki z wrogimi potworami, których pokonać może za pomocą znalezionych w lochach broni białych lub czarów zaklętych w magicznych zwojach i różdżkach. Podczas przygód protagonista zdobywa punkty doświadczenia, które pozwalają rozwinąć jego zdolności bojowe i magiczne, zaś za znalezione złoto gracz może u napotkanych handlarzy kupić przydatne rzeczy ułatwiające przeżycie pod ziemią. Całą rozgrywkę uprzyjemnia oprawa muzyczna i dźwiękowa.

 

Klimat rozgrywki nie jest śmiertelnie poważny - gra czerpie inspiracje kabaretem Monty Pythona, powieściami Terry Pratchetta z cyklu "Świat Dysku" oraz innymi źródłami. W dodatku podczas gry można natknąć się na kilka easter eggów będących nawiązaniem do komercyjnych produkcji oraz innych projektów niekomercyjnych.

 

Pozdrawiamy i zapraszamy do ściągnięcia gry,

zespół SystemSzok

 

Pobieralnia:

windows.gif

windows.gif
Wielki Mistrz na Windows (.exe)

linux.gif
Wielki Mistrz na Linux

 

screenshot_05012010_224056559.jpg

 

screenshot_05012010_222727504.jpg

 

screenshot_05012010_225357136.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 4,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
  Bruneq napisał:
witam. Moze cos wiecej na temat technologii...na jakim silniku, jakie wymagania itp?!

Witaj.

 

Za warstwę graficzną odpowiadał wspomniany Ogre3d. Mniemam, że jest to satysfakcjonująca Cię odpowiedź na Twoje pierwsze pytanie - gdybym jednak Cię źle zrozumiał to daj znać, że pytałeś o coś innego niż grafikę.

 

Odnośnie wymagań: minimalnie żeby odpalić grę potrzebujesz 1Ghz/512MB Ramu/32MB grafa. Ale żeby cieszyć się płynną rozgrywką to potrzebne jest odpowiednio więcej - 2Ghz/1GB/64MB powinno wystarczyć. Ja ostatnio odpalałem na netbooku 1.6Ghz/1GB/Intel 945 Express i było spoko, choć w niskiej rozdzielczości.

Napisano

shadow clones mi się podobało. Zobaczę jak to. Co do Paralaxa taka rada. Technologie sie wykorzystuje tam gdzie jest potrzebna i nigdzie więcej. Byłem świadkiem wielu komicznych wręcz sytuacji gdzie np: na siłę "wyciągało się normale" i lokacja na tym traciła. W waszym przypadku zamiast w paralaxa który jest widoczny prawie na całym ekranie zainwestowałbym w Geometrie levelu. Bo tej jest niewiele. Oświetlenie jest bardzo jednolite i nieciekawe. Troche niebieskiego, pomarańczu, zielonego nadałoby lokacjom ciekawszy klimat. Wielki plus za ukończenie projektu. To się nieczęsto zdarza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności