Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Mam problem z exportowaniem objektu do pliku 3ds. Zalezy mi by wyeksportowac wraz z texturkami. Jednak przy exportowaniu pojawia sie nastpepujacy problem (screen) i max zaczyna zmieniac nazwy texturek.

 

Spory to problem, bo przy importacji obiekt jest w mesh i nie ma textrek. czyli musialbym na nowo mapowac.... masakra...

 

Czy moze zle nazywam sciezki jotpegow?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Szkoda ,że nie napisałeś po co Ci .3ds. W FBX nie miałem nigdy problemów z długimi nazwami. Chyba ,że program docelowy do jakiego exportujesz go nie obsługuje.

Napisano

exportowalem z maxa do maxa:) bo w srodku scenki okazalo sie ze moja postac j zle dziala w animacji. Chodzilo o to ze jeden bones byl przyskinowany do zlego obiektu... No i tylko importowanie postaci wchodzilo w rachube.

 

Swoja droga problem z MASSAGEm nie wystapil, rzeczywiscie wyeksportowal. Ale importujac efekt byl taki sam jak poprzednio - siakies dziwne textury...

 

Dlatego od drugiej stronki zrobilem. Cofnalem sie o kilka save'ow do tylu, naprawilem skin postaci, odpowiednio polinkowalem i exportowalem cala scene, bo byla bez texturek jeszcze:) Rownie szybko i nie musialem sie glowic co nie tak z tym exporterem:)

Napisano

Jak max do maxa to po co .3ds - wystarczy zmergować 1-go .max z drugim i absolutnie nic nie powinno się stać , zakładając jedynie ,że nie wystąpi jakiś konflikt nazw. Max 2010 File/Import/Merge ,a max 9 File/Merge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności