XaoC Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Witam! Mam problem z exportowaniem objektu do pliku 3ds. Zalezy mi by wyeksportowac wraz z texturkami. Jednak przy exportowaniu pojawia sie nastpepujacy problem (screen) i max zaczyna zmieniac nazwy texturek. Spory to problem, bo przy importacji obiekt jest w mesh i nie ma textrek. czyli musialbym na nowo mapowac.... masakra... Czy moze zle nazywam sciezki jotpegow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrkrzysiek Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 za długie nazwy jest ograniczenie do 6 czy 8 znaków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 3 Maj 2010 Autor Share Napisano 3 Maj 2010 thx wielkie:) cos tak podejrzewalem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 3 Maj 2010 Share Napisano 3 Maj 2010 Szkoda ,że nie napisałeś po co Ci .3ds. W FBX nie miałem nigdy problemów z długimi nazwami. Chyba ,że program docelowy do jakiego exportujesz go nie obsługuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
XaoC Napisano 4 Maj 2010 Autor Share Napisano 4 Maj 2010 exportowalem z maxa do maxa:) bo w srodku scenki okazalo sie ze moja postac j zle dziala w animacji. Chodzilo o to ze jeden bones byl przyskinowany do zlego obiektu... No i tylko importowanie postaci wchodzilo w rachube. Swoja droga problem z MASSAGEm nie wystapil, rzeczywiscie wyeksportowal. Ale importujac efekt byl taki sam jak poprzednio - siakies dziwne textury... Dlatego od drugiej stronki zrobilem. Cofnalem sie o kilka save'ow do tylu, naprawilem skin postaci, odpowiednio polinkowalem i exportowalem cala scene, bo byla bez texturek jeszcze:) Rownie szybko i nie musialem sie glowic co nie tak z tym exporterem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
demediusz Napisano 4 Maj 2010 Share Napisano 4 Maj 2010 Jak max do maxa to po co .3ds - wystarczy zmergować 1-go .max z drugim i absolutnie nic nie powinno się stać , zakładając jedynie ,że nie wystąpi jakiś konflikt nazw. Max 2010 File/Import/Merge ,a max 9 File/Merge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się