proquest Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Witam, czy znacie jakiś tutorial jak przyłączyć kość do obiektu, tak że jak wygnę kość to i obiekt się wygnie, a jak nie znaci tutka to powiedzcie jak to zrobic.
Simple_man Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Po pierwsze jakiego softu używasz, po drugie w większości przypadków wystarcza wcisnąć w wybranym programie F1 aby uzyskać tą najbardziej podstawową chociaż by pomoc.
DaveBorck Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Zapoznaj się z zagadnieniem skinowania. Jeśli używasz maxa to służy do tego modyfikator "skin"
Grave Napisano 3 Maj 2010 Napisano 3 Maj 2010 Zerknij np. tu: Tak to jest, że jak się dopiero co zaczyna, to nawet nie wiadomo czego szukać... Dlatego warto na starcie przewertować tutoriale które są w helpie maxa. Tam są poruszane wszystkie najważniejsze kwestie, jak się ze wszystkim zapoznasz to nie będziesz miał takich problemów jak teraz...
proquest Napisano 4 Maj 2010 Autor Napisano 4 Maj 2010 Dzięki, w tym tutorialu jest stosowany modyfikator boolen, czy on właśnie łączy obiekty ze są usuwając nie potrzebne jego części (będące w obiekcie) Bo tak zauważyłem, ale nie jestem pewny.
Grave Napisano 4 Maj 2010 Napisano 4 Maj 2010 To jest technika "wycinania" na różne sposoby. Jak masz ustawione w Boolean "union", to zadziała on tak jak napisałeś - połączy obiekty i usunie niepotrzebne części. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się