Napisano 3 Maj 201014 l Witam, czy znacie jakiś tutorial jak przyłączyć kość do obiektu, tak że jak wygnę kość to i obiekt się wygnie, a jak nie znaci tutka to powiedzcie jak to zrobic.
Napisano 3 Maj 201014 l Po pierwsze jakiego softu używasz, po drugie w większości przypadków wystarcza wcisnąć w wybranym programie F1 aby uzyskać tą najbardziej podstawową chociaż by pomoc.
Napisano 3 Maj 201014 l Zapoznaj się z zagadnieniem skinowania. Jeśli używasz maxa to służy do tego modyfikator "skin"
Napisano 3 Maj 201014 l Zerknij np. tu: Tak to jest, że jak się dopiero co zaczyna, to nawet nie wiadomo czego szukać... Dlatego warto na starcie przewertować tutoriale które są w helpie maxa. Tam są poruszane wszystkie najważniejsze kwestie, jak się ze wszystkim zapoznasz to nie będziesz miał takich problemów jak teraz...
Napisano 4 Maj 201014 l Autor Dzięki, w tym tutorialu jest stosowany modyfikator boolen, czy on właśnie łączy obiekty ze są usuwając nie potrzebne jego części (będące w obiekcie) Bo tak zauważyłem, ale nie jestem pewny.
Napisano 4 Maj 201014 l To jest technika "wycinania" na różne sposoby. Jak masz ustawione w Boolean "union", to zadziała on tak jak napisałeś - połączy obiekty i usunie niepotrzebne części.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto