Napisano 5 Maj 201014 l Hej Tym razem zakldam wipa zeby zrobic w wkoncu jakis model low poly zeby mial rece i nogi (doslownie i wprzenosni) . Na poczatek bez szalensw ot taki zwykly gosc. Na chwile obecna jestem jeszcze w fazie scultpu wiec spokojnie mozecie sie smiac i wytykac palcami co nie pasuje wam. pozdrawiam
Napisano 5 Maj 201014 l Od razu przypomniała mi się ta postać: http://www.game-artist.net/forums/finished-projects/12562-vikramvr-s-punk-character.html Jako laika razi mnie przedramię, które wygląda za grubo, ale lepiej niech się wypowiedzą spece od anatomii.
Napisano 5 Maj 201014 l nie zauważyłem samodzielnie niczego. Po przeczytaniu komentarzy mogę zgodzić się z pępkiem. Przedramię wygląda ok, Duże jest ale nie przeszkadza.
Napisano 5 Maj 201014 l na tym obrazku widac dobrze jak powino byc z brzuchem , te dole miesnie lacza sei z tylko nad bidrami . Troszke szersza kalatka piersowy chyab powina byc (wedlug mnie) pozatym git sie zapowiada , bede sledzil watek
Napisano 5 Maj 201014 l Sprawdź proporcje, ma za długie nogi i trochę tułów. Predramię nie wygląda ok, jest grubsze niz obszar mięśni naramiennych a nadgarstek bardzo chudy, co pociąga za sobą zbyt chuda dłoń. Szyja chyba też ciut krótsza mogła by być. popracuj nad brzuchem, mięśnie skośne i wszystko w tch okolicach.
Napisano 5 Maj 201014 l Autor Dzieki wielkie ze komentarze. Byly bardzo pomocne. Takie cos mi wyszlo. Przedramie narazie jest takie unfinished bym powiedzial jescze przedaloby sie troche jes pomeczyc zdecydowanie Edytowane 5 Maj 201014 l przez Matti
Napisano 6 Maj 201014 l teraz brzuch spoko,klata tez , jedyne co teraz mocno wali po oczach to dlonie
Napisano 7 Maj 201014 l powalcz z łapami jeszcze bo są stanowczo za grube nawet jesli postac ma byc przerysowana, od kolan w dół jest za długo jesli chodzi o nogi krok ma za wysoko lub po prostu te opuszonce portki nadaja mu jeszcze dodatkowych dysproporcji
Napisano 11 Maj 201014 l Tors juz lepiej wyglada, jednakze nadal nie siedza mi przedramiona,za bardzo je rozstrzeliwujesz na szerokosc gdy konczy sie lokiec. Pozatym lydki zdecydowanie za dlugie. Dajesz dalej, zaczyna sie fajnie dziac:)
Napisano 11 Maj 201014 l Od pierwszej wersji zmieniłeś dużo na plus. Brzuch, klata, barki - spoko. To co razi od samego początku to dłuuuugie nogi. Piszczele powinny być krótsze prawie o 1/3. Przedramiona mają zbyt głęboką bruzdę i ogólnie są trochę niekształtne. No i na kapturach są jakieś deformacje, przez co wyglądają jak z plasteliny.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto