Matti Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Hej Tym razem zakldam wipa zeby zrobic w wkoncu jakis model low poly zeby mial rece i nogi (doslownie i wprzenosni) . Na poczatek bez szalensw ot taki zwykly gosc. Na chwile obecna jestem jeszcze w fazie scultpu wiec spokojnie mozecie sie smiac i wytykac palcami co nie pasuje wam. pozdrawiam
Jedaith Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Od razu przypomniała mi się ta postać: http://www.game-artist.net/forums/finished-projects/12562-vikramvr-s-punk-character.html Jako laika razi mnie przedramię, które wygląda za grubo, ale lepiej niech się wypowiedzą spece od anatomii.
graphic Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 No przedramię ma konkretne. Pod pępkiem dziwne ma te mięśnie.
Eric_Draven Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 nie zauważyłem samodzielnie niczego. Po przeczytaniu komentarzy mogę zgodzić się z pępkiem. Przedramię wygląda ok, Duże jest ale nie przeszkadza.
Plugawiciel Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 na tym obrazku widac dobrze jak powino byc z brzuchem , te dole miesnie lacza sei z tylko nad bidrami . Troszke szersza kalatka piersowy chyab powina byc (wedlug mnie) pozatym git sie zapowiada , bede sledzil watek
Gomez Napisano 5 Maj 2010 Napisano 5 Maj 2010 Sprawdź proporcje, ma za długie nogi i trochę tułów. Predramię nie wygląda ok, jest grubsze niz obszar mięśni naramiennych a nadgarstek bardzo chudy, co pociąga za sobą zbyt chuda dłoń. Szyja chyba też ciut krótsza mogła by być. popracuj nad brzuchem, mięśnie skośne i wszystko w tch okolicach.
Matti Napisano 5 Maj 2010 Autor Napisano 5 Maj 2010 (edytowane) Dzieki wielkie ze komentarze. Byly bardzo pomocne. Takie cos mi wyszlo. Przedramie narazie jest takie unfinished bym powiedzial jescze przedaloby sie troche jes pomeczyc zdecydowanie Edytowane 5 Maj 2010 przez Matti
Wichur Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 NO jak na razie super sie prezentuje... ale i tak czekam na texturki :D
Plugawiciel Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 teraz brzuch spoko,klata tez , jedyne co teraz mocno wali po oczach to dlonie
Gość Marioza Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 powalcz z łapami jeszcze bo są stanowczo za grube nawet jesli postac ma byc przerysowana, od kolan w dół jest za długo jesli chodzi o nogi krok ma za wysoko lub po prostu te opuszonce portki nadaja mu jeszcze dodatkowych dysproporcji
Gość Morte Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Tors juz lepiej wyglada, jednakze nadal nie siedza mi przedramiona,za bardzo je rozstrzeliwujesz na szerokosc gdy konczy sie lokiec. Pozatym lydki zdecydowanie za dlugie. Dajesz dalej, zaczyna sie fajnie dziac:)
PLS Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Od pierwszej wersji zmieniłeś dużo na plus. Brzuch, klata, barki - spoko. To co razi od samego początku to dłuuuugie nogi. Piszczele powinny być krótsze prawie o 1/3. Przedramiona mają zbyt głęboką bruzdę i ogólnie są trochę niekształtne. No i na kapturach są jakieś deformacje, przez co wyglądają jak z plasteliny.
Matti Napisano 13 Maj 2010 Autor Napisano 13 Maj 2010 Teraz Kilka rzutow, Jednak troche go odchudzilem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się