Pawel_92 Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 Witam bardzo proszę o pomoc. A więc tak posiadam program 3d Ripper DX i 3D studio Max i chciałbym wyciągnąć model 3d z gry Test Drive Ulimited a konkretniej Ferrari F40 karoserię i wnętrze. Czy ktoś mógł by mi powiedzieć jak mam wyregulować program żeby wyciągał mi modele takie co chce a nie jakieś drzewa itp. i jak mam odczytać ten model na 3d Studio max ? Z góry bardzo dziękuje
jacenty Napisano 6 Maj 2010 Napisano 6 Maj 2010 hmmm program ripuje dokladnie to co widzisz na ekranie natomiast po wczytaniu tego do maxa widzsz czesto ogromy nie wycentorwany swiat. Poszukaj dokladnie gdzies malutkie samochodziki powinny byc wsrod roznych syfow jakie czesto pojawiaja sie na scenie. Nie zawsze program ripuje dobrze geometrie .czasami ripowana jest tylko czesc .Ale z mojego doswiadzczenia wnioskuje ze program ripuje przewaznie w 100 procentach albo wcale.
Eric_Draven Napisano 7 Maj 2010 Napisano 7 Maj 2010 dodatkowo czasami dodaje fov i mamy kopnięty model. W COD4 tak np działa.
Pawel_92 Napisano 8 Maj 2010 Autor Napisano 8 Maj 2010 Dzięki :) Co to jest fov ? bo za bardzo nie jestem w temacie.:o I mam jeszcze jedno pytanie gdzie te obrazy się zapisują i jak mam je odczytać w 3d studio max ? przepraszam za takie banalne pytania ale dopiero co zaczynam przygodę z tymi programami.
Bruneq Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 dodatkowo czasami dodaje fov i mamy kopnięty model. W COD4 tak np działa. z doswiadczenia wiem ze cod4 sie bardzo ladnie ripuje:) wystarczy przy imporcie dobry fov ustawic i wszystko ladnie wychodzi:)
mrkrzysiek Napisano 8 Maj 2010 Napisano 8 Maj 2010 a może użyj zmodelera http://forum.zmodeler2.com/viewtopic.php?t=3339
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się