Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć.

Spotkaliście się może kiedyś z taką sytuacją, że zmiany wyświetlania w viewoprcie (customize/preferences/viewports) nie dają się zatwierdzić?

Nie moge sobie z tym poradzić od dłuższego czasu - "troszkę" pixeloza przeszkadza mi w modelingu z blueprintów. Dzieje się tak zarówno w trybie opengl jak i directx.

 

Max2009

karta graficzna Geforce 9800gtx+

Jak sobie z czymś takim poradzić, w czym tkwi problem?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Kliknij w preference settings -> Viewports -> Configure Driver i tam zaznacz opcje 512 w sekcji Download Textures Size i zaznacz Match Bitmap Size as Closely as Possible.

Nastepnie zrob reload bitmapy, ktora dales na obiekt/plane..

Jezeli blueprinty ustawiasz jako background w scenie to zaznacz w/w opcje ale dla background i buttun 1024, a nastepnie przeladuj ta bitmape

 

ustawienia opisalem dla DirectX

  • Like 1
Napisano

Dziękuję bardzo za pomoc - pomogło.

Niestety po zapisaniu sceny i odpaleniu maxa ponownie znowu jest to samo i bitmapy trzeba znowu przeładowywać.

Ciekawe co jest tego przyczyną.

Ważne jednak, że można pracować.

Dzięki jeszcze raz.

Pozdrawiam

Napisano

a jaki system ?

 

jeśli vista albo 7 to spróbuj z prawami dostępu.

 

folder autodesk -> wlaściwości -> Zabezpieczenia

i nadaj sobie (jako Użytkownik pełne prawa)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności