etyr11 Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 Cześć. Spotkaliście się może kiedyś z taką sytuacją, że zmiany wyświetlania w viewoprcie (customize/preferences/viewports) nie dają się zatwierdzić? Nie moge sobie z tym poradzić od dłuższego czasu - "troszkę" pixeloza przeszkadza mi w modelingu z blueprintów. Dzieje się tak zarówno w trybie opengl jak i directx. Max2009 karta graficzna Geforce 9800gtx+ Jak sobie z czymś takim poradzić, w czym tkwi problem?
xrs Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 Kliknij w preference settings -> Viewports -> Configure Driver i tam zaznacz opcje 512 w sekcji Download Textures Size i zaznacz Match Bitmap Size as Closely as Possible. Nastepnie zrob reload bitmapy, ktora dales na obiekt/plane.. Jezeli blueprinty ustawiasz jako background w scenie to zaznacz w/w opcje ale dla background i buttun 1024, a nastepnie przeladuj ta bitmape ustawienia opisalem dla DirectX 1
etyr11 Napisano 19 Maj 2010 Autor Napisano 19 Maj 2010 Dziękuję bardzo za pomoc - pomogło. Niestety po zapisaniu sceny i odpaleniu maxa ponownie znowu jest to samo i bitmapy trzeba znowu przeładowywać. Ciekawe co jest tego przyczyną. Ważne jednak, że można pracować. Dzięki jeszcze raz. Pozdrawiam
wesol Napisano 19 Maj 2010 Napisano 19 Maj 2010 a jaki system ? jeśli vista albo 7 to spróbuj z prawami dostępu. folder autodesk -> wlaściwości -> Zabezpieczenia i nadaj sobie (jako Użytkownik pełne prawa)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się