Skocz do zawartości

problem z exportem do 3d Max-a


Gość trabbit

Rekomendowane odpowiedzi

Gość trabbit

Witam

Nie do końca jestem przekonany czy w dobrym miejscu wstawiam wątek bo może to wina 3dMax-a :confused:

Mam problem z wyeksportowaniem scen z blendera tak żeby można je dobrze importować do 3dMax-a.

Format 3ds nie wiadomo czemu nie działa - eksport z blendera ok, ale przy próbie importowania nieszczęsnego 3ds-a do 3dMax-a "Improper file format" - dramat :mad:. Autocad z kolei w/w 3ds-a importuje w porządku ale jak zapisze go w dwg i później to dwg importuje w 3dMax-ie to się rozpada - urywa kawałek dachu, giną face ze ścian, mieszają się materiały :mad:.

Paradoksalnie z tym samym 3ds-em kerkythea i thea radzą sobie bez zarzutu. Maxwell w ogóle nie chce go zaczytać, natomiast Google SketchUp importuje ale miesza materiały.

Format obj działa ale nie na wszystkich scenach - na tych które mnie obecnie męczą mam "polygon-index error" przy próbie importowania obj-ta do 3dMaxa :mad:

Niestety nie mogą udostępnić tych scen gdzie nie działa format obj. Poniżej załączam link do innej sceny blendera w której 3ds również jest "Improper file format" - może da się to jakoś naprawić - może mam zły exporter lub coś podobnego? :confused:

 

http://www.megaupload.com/?d=SVOZ1T6Y

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności