mandi Napisano 27 Maj 2010 Napisano 27 Maj 2010 Witam, czy maya posiada jakiś ekwiwalent hypervoxels w Lightwave? Chodzi mi o renderowanie cząstek z realistycznymi shaderami. ParticleCloud daje raczej średnie efekty. A może da się wykorzystać do tego mayowe fluidy? Dzięki z góry, Artur
mandi Napisano 28 Maj 2010 Autor Napisano 28 Maj 2010 Hej, no tak, ale jak użyc fluidy razem z cząsteczkami? I to w ten sposób, by fluidy nie ulatywały sobie w wyniku symulacji, lecz żeby dziedziczyły parametry po cząsteczkach? Pozdrawiam, Artur
Kroopson Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Da się to zrobić ale trochę niestety będzie przy tym programowania. Co klatkę musisz iterować sobie cząstki i na podstawie ich położenia przekazywać parametry do określonych komórek fluida. Napewno z automatu tego nie dostaniesz.
beny Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Na highend dot com znajdziesz skrypt do tego ale bez podstaw MELa cięzki do ogarnięcia i musisz brać po uwagę że będzie ci się symulacja robiła z prędkością O(2^n) gdzie n = liczba cząsteczek w stosunku do zwykłej symulacji fluidowej z jednym emiterem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się