Napisano 27 Maj 201015 l Witam, czy maya posiada jaki艣 ekwiwalent hypervoxels w Lightwave? Chodzi mi o renderowanie cz膮stek z realistycznymi shaderami. ParticleCloud daje raczej 艣rednie efekty. A mo偶e da si臋 wykorzysta膰 do tego mayowe fluidy? Dzi臋ki z g贸ry, Artur
Napisano 28 Maj 201015 l Autor Hej, no tak, ale jak u偶yc fluidy razem z cz膮steczkami? I to w ten spos贸b, by fluidy nie ulatywa艂y sobie w wyniku symulacji, lecz 偶eby dziedziczy艂y parametry po cz膮steczkach? 聽 Pozdrawiam, Artur
Napisano 28 Maj 201015 l Da si臋 to zrobi膰 ale troch臋 niestety b臋dzie przy tym programowania. Co klatk臋 musisz iterowa膰 sobie cz膮stki i na podstawie ich po艂o偶enia przekazywa膰 parametry do okre艣lonych kom贸rek fluida. Napewno z automatu tego nie dostaniesz.
Napisano 28 Maj 201015 l Na highend dot com znajdziesz skrypt do tego ale bez podstaw MELa ci臋zki do ogarni臋cia i musisz bra膰 po uwag臋 偶e b臋dzie ci si臋 symulacja robi艂a z pr臋dko艣ci膮 O(2^n) gdzie n = liczba cz膮steczek w stosunku do zwyk艂ej symulacji fluidowej z jednym emiterem.
Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto