Skocz do zawartości

Hypervoxels dla Mayi


mandi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy maya posiada jakiś ekwiwalent hypervoxels w Lightwave? Chodzi mi o renderowanie cząstek z realistycznymi shaderami. ParticleCloud daje raczej średnie efekty. A może da się wykorzystać do tego mayowe fluidy? Dzięki z góry,

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hej,

no tak, ale jak użyc fluidy razem z cząsteczkami? I to w ten sposób, by fluidy nie ulatywały sobie w wyniku symulacji, lecz żeby dziedziczyły parametry po cząsteczkach?

 

Pozdrawiam,

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to zrobić ale trochę niestety będzie przy tym programowania. Co klatkę musisz iterować sobie cząstki i na podstawie ich położenia przekazywać parametry do określonych komórek fluida.

Napewno z automatu tego nie dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na highend dot com znajdziesz skrypt do tego ale bez podstaw MELa cięzki do ogarnięcia i musisz brać po uwagę że będzie ci się symulacja robiła z prędkością O(2^n) gdzie n = liczba cząsteczek w stosunku do zwykłej symulacji fluidowej z jednym emiterem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności