Napisano 27 Maj 201014 l Witam, czy maya posiada jakiś ekwiwalent hypervoxels w Lightwave? Chodzi mi o renderowanie cząstek z realistycznymi shaderami. ParticleCloud daje raczej średnie efekty. A może da się wykorzystać do tego mayowe fluidy? Dzięki z góry, Artur
Napisano 28 Maj 201014 l Autor Hej, no tak, ale jak użyc fluidy razem z cząsteczkami? I to w ten sposób, by fluidy nie ulatywały sobie w wyniku symulacji, lecz żeby dziedziczyły parametry po cząsteczkach? Pozdrawiam, Artur
Napisano 28 Maj 201014 l Da się to zrobić ale trochę niestety będzie przy tym programowania. Co klatkę musisz iterować sobie cząstki i na podstawie ich położenia przekazywać parametry do określonych komórek fluida. Napewno z automatu tego nie dostaniesz.
Napisano 28 Maj 201014 l Na highend dot com znajdziesz skrypt do tego ale bez podstaw MELa cięzki do ogarnięcia i musisz brać po uwagę że będzie ci się symulacja robiła z prędkością O(2^n) gdzie n = liczba cząsteczek w stosunku do zwykłej symulacji fluidowej z jednym emiterem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto