Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

czy maya posiada jakiś ekwiwalent hypervoxels w Lightwave? Chodzi mi o renderowanie cząstek z realistycznymi shaderami. ParticleCloud daje raczej średnie efekty. A może da się wykorzystać do tego mayowe fluidy? Dzięki z góry,

Artur

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 886
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hej,

no tak, ale jak użyc fluidy razem z cząsteczkami? I to w ten sposób, by fluidy nie ulatywały sobie w wyniku symulacji, lecz żeby dziedziczyły parametry po cząsteczkach?

 

Pozdrawiam,

Artur

Napisano

Da się to zrobić ale trochę niestety będzie przy tym programowania. Co klatkę musisz iterować sobie cząstki i na podstawie ich położenia przekazywać parametry do określonych komórek fluida.

Napewno z automatu tego nie dostaniesz.

Napisano

Na highend dot com znajdziesz skrypt do tego ale bez podstaw MELa cięzki do ogarnięcia i musisz brać po uwagę że będzie ci się symulacja robiła z prędkością O(2^n) gdzie n = liczba cząsteczek w stosunku do zwykłej symulacji fluidowej z jednym emiterem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności