May 27, 201015 yr Najprościej to by było za pomocą mapy przezroczystości, tylko trzeba by znaleźć odpowiednią albo samemu narysować. Wymodelowac można następującym sposobem: 1. Robisz jednego plane/boxa/cylinder zbliżonego kształtem do pojedynczego 'włókna' tej siatki, pamiętaj aby miały z 10 - 20 podziałów najdłuższego boku 2. kopiujesz kilkanaście razy z odstępami 3. kopiujesz wszystkie jeszcze raz i obracasz o odpowiedni kąt i attachujesz wszystko 4. teraz powinieneś mieć płaską siatkę, więc obcinasz z niej to co za bardzo wystaje poza obrys wlotu 5. Za pomocą FFD dopasujesz do wlotu
May 28, 201015 yr Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8
May 28, 201015 yr Author Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden?
May 28, 201015 yr Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden? Polecenie attach, ewentualnie boolean Edited May 28, 201015 yr by adam_m
May 29, 201015 yr Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8 a co on tam mówi na 0:41 , bo nie moge zrozumieć "Teraz z pomocą Ctrl i ...??"
May 29, 201015 yr Net mi zamula i nie chce mi się czekać, aż mi się załaduje filmik, ale domyślam się, że chodzi o ctrl+i żeby zrobić inwersje krawędzi.