pecet Napisano 27 Maj 2010 Napisano 27 Maj 2010 Najprościej to by było za pomocą mapy przezroczystości, tylko trzeba by znaleźć odpowiednią albo samemu narysować. Wymodelowac można następującym sposobem: 1. Robisz jednego plane/boxa/cylinder zbliżonego kształtem do pojedynczego 'włókna' tej siatki, pamiętaj aby miały z 10 - 20 podziałów najdłuższego boku 2. kopiujesz kilkanaście razy z odstępami 3. kopiujesz wszystkie jeszcze raz i obracasz o odpowiedni kąt i attachujesz wszystko 4. teraz powinieneś mieć płaską siatkę, więc obcinasz z niej to co za bardzo wystaje poza obrys wlotu 5. Za pomocą FFD dopasujesz do wlotu
Kubajaniak Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8
Filippo Napisano 28 Maj 2010 Autor Napisano 28 Maj 2010 Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden?
adam_m Napisano 28 Maj 2010 Napisano 28 Maj 2010 (edytowane) Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden? Polecenie attach, ewentualnie boolean Edytowane 28 Maj 2010 przez adam_m
3D man Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8 a co on tam mówi na 0:41 , bo nie moge zrozumieć "Teraz z pomocą Ctrl i ...??"
Kubajaniak Napisano 29 Maj 2010 Napisano 29 Maj 2010 Net mi zamula i nie chce mi się czekać, aż mi się załaduje filmik, ale domyślam się, że chodzi o ctrl+i żeby zrobić inwersje krawędzi.
Rekomendowane odpowiedzi