Napisano 27 Maj 201014 l Najprościej to by było za pomocą mapy przezroczystości, tylko trzeba by znaleźć odpowiednią albo samemu narysować. Wymodelowac można następującym sposobem: 1. Robisz jednego plane/boxa/cylinder zbliżonego kształtem do pojedynczego 'włókna' tej siatki, pamiętaj aby miały z 10 - 20 podziałów najdłuższego boku 2. kopiujesz kilkanaście razy z odstępami 3. kopiujesz wszystkie jeszcze raz i obracasz o odpowiedni kąt i attachujesz wszystko 4. teraz powinieneś mieć płaską siatkę, więc obcinasz z niej to co za bardzo wystaje poza obrys wlotu 5. Za pomocą FFD dopasujesz do wlotu
Napisano 28 Maj 201014 l Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8
Napisano 28 Maj 201014 l Autor Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden?
Napisano 28 Maj 201014 l Dzięki za link. Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden? Polecenie attach, ewentualnie boolean Edytowane 28 Maj 201014 l przez adam_m
Napisano 29 Maj 201014 l Tu masz linka do tutka którego nakręcił Latos http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8 a co on tam mówi na 0:41 , bo nie moge zrozumieć "Teraz z pomocą Ctrl i ...??"
Napisano 29 Maj 201014 l Net mi zamula i nie chce mi się czekać, aż mi się załaduje filmik, ale domyślam się, że chodzi o ctrl+i żeby zrobić inwersje krawędzi.