Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 930
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najprościej to by było za pomocą mapy przezroczystości, tylko trzeba by znaleźć odpowiednią albo samemu narysować.

Wymodelowac można następującym sposobem:

1. Robisz jednego plane/boxa/cylinder zbliżonego kształtem do pojedynczego 'włókna' tej siatki, pamiętaj aby miały z 10 - 20 podziałów najdłuższego boku

2. kopiujesz kilkanaście razy z odstępami

3. kopiujesz wszystkie jeszcze raz i obracasz o odpowiedni kąt i attachujesz wszystko

4. teraz powinieneś mieć płaską siatkę, więc obcinasz z niej to co za bardzo wystaje poza obrys wlotu

5. Za pomocą FFD dopasujesz do wlotu

Napisano
  • Autor

Dzięki za link.

Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden?

Napisano
Dzięki za link.

Mam jeszcze pytanie czy jeśli zrobię 2 obiekty mogę później połączyć je w jeden?

Polecenie attach, ewentualnie boolean

Edytowane przez adam_m

Napisano

Net mi zamula i nie chce mi się czekać, aż mi się załaduje filmik, ale domyślam się, że chodzi o ctrl+i żeby zrobić inwersje krawędzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności