Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

 

Choć na forum zaglądam od dawna, dopiero teraz postanowiłem wyjść z cienia z własnymi pracami. Nie sądziłem, że zadebiutuję od razu grafiką 3D, w której to dziedzinie dopiero raczkuje. Pierwsze modele jakie w życiu zrobiłem.

 

Zajmuję się kontentem do gry na dyplom. Prezentowane modele zostaną wykorzystane w prostej animacji, która będzie trailerem gry.

 

Dwa pierwsze wykonałem najpierw w Maya, następnie przerzuciłem do Mudboxa, gdzie przybrały ostateczną formę, a na samym końcu oteksturowałem w Zbrushu. Trzeci model to defaultowa siatka z Mudboxa (niestety czas mnie goni, więc idę miejscami na skróty) wyeksportowana do Zbrusha, gdzie naniosę detale i teksturę.

 

smokzd.th.jpg smokprzd.th.jpgsmokbok.th.jpg smokty.th.jpg

smokgra.th.jpgsmokgowa02.th.jpg

 

Smok ze skał - w zamyśle miała to być ogromna istota, która do połowy znajduje się pod ziemią i na powierzchni widać tylko grzbiet, wyglądający jak góry. Podczas spotkania smok podnosi się z ziemi, a gracz dosłownie czuje się jak pchła. O samym modelu - szkic bardzo się podobał, jednak po wykonaniu modelu już nie byłem taki zadowolony. Na dyplom już nie zdążę dokonać zmian, ale może dla samego siebie zrobię nową wersję, gdzie smok będzie ociosany ze skał i dzięki temu będzie bardziej realistyczny. Chciałem dodać też budowle, gdyż miał on być ogromnym, poruszającym się poziomem. Bardzo chciałbym też dodać drzewa i korzenie.

 

reaperprzd.th.jpg reaperty.th.jpg reaperbok.th.jpgreapergra.th.jpg reaperdz.th.jpg

reapergowa01.th.jpg

 

Trójgłowy rzeźnik - zaczęło się od głowy, która miała wyłaniać się spod fałdów skóry. Niestety efekt nie jest zadowalający, ale reszta ciała jak najbardziej odzwierciedla postać ze szkiców. Chaos w jakim powstaje projekt sprawił, że część rozwiązań "wpadło w locie". Lubię improwizować, ale design wolałbym mieć dopięty przed modelowaniem. Model w fazie wykończenia (pazury, tekstura, materiały).

 

jezdziec01.th.jpg jezdziec03.th.jpg jezdziec02.th.jpg

 

Jeździec - trójgłowy to tak naprawdę bestia służąca do przemieszczania się. Jeździec wygląda na razie jak człowiek, jednak gdy uchwycę jego ciało w całości, wprowadzę zmiany. Na pewno muszę osłabić mięśnie brzucha, gdyż są zbyt wyraźne. Jego twarz będzie skryta pod maską. Presja czasu powoduje, że nie mogę długo przy nim posiedzieć, gdyż w kolejce jest jeszcze postać głównego bohatera.

 

Na razie to tyle. Liczę na wasze komentarze i uwagi. Jeśli nie przydadzą się przy dyplomie to z pewnością wykorzystam je w przyszłości ;).

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Zielarz
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na pierwsze modele, ktore kiedykolwiek zrobiles to dobrze sobie radzisz:) tak trzymaj;)

Zamiescisz concept art'y z ktorych korzystales?

 

czekamy na wiecej;)

Napisano
Jak na pierwsze modele, ktore kiedykolwiek zrobiles to dobrze sobie radzisz:) tak trzymaj;)

Zamiescisz concept art'y z ktorych korzystales?

 

czekamy na wiecej;)

 

Dzięki, jak dorwę się do skanera to wrzucę.

 

Zmieniłbym textury smoka, bo wygląda to trochę jak skała :)

 

Jesteś trzecią osobą, która zwraca na to uwagę, więc coś musi być na rzeczy. Osobiście chciałbym, żeby zostało tak jak jest, ale może rozjaśnie nieco zęby i podkreślę oczy. Za wiele nie mogę jednak zrobić, gdyż to skończony model.

 

Aktualizacja trójgłowej bestii i jeźdźca. Ten drugi jest w dwóch wersjach - z żyłami i bez. Która bardziej Wam się podoba?

 

reaperprzod2.th.jpg reaperglowy2.th.jpg

 

jezdziecnew01.th.jpg jezdziecnew02.th.jpg jezdziecnew03.th.jpg

 

jezdziecveins01.th.jpg jezdziecveins02.th.jpg

Napisano (edytowane)

Tym razem wrzucam pierwsze screeny głowy.

 

jezdziecglowa01.th.jpg jezdziecglowa02.th.jpg

 

Niestety, ale Windows wspólnie z moim laptopem skutecznie ubarwiają mi życie i nie dość, że system się zawiesił, to Zbrush nie chce odczytać uprzednio zapisanego toola... Ten jest niestety mniej zaawansowany niż tamten :/.

 

Generalnie chodzi o to, aby skóra na dole była naciągnięta na twarz. Jeździec będzie miał maskę, spod której wystawać będą tylko broda i dolna warga, skrywając tym samym jego mniej ludzkie oblicze.

Edytowane przez Zielarz
Napisano

Zielarz powiem ci ze design masz oryginalny :) Co do potwora skalnego, to nie potrzebnie dales mu zyly bo to burzy sama idee tego ze ma byc ze skaly, ktos kto patrzy na to, widzi faktycznie szary material/textura ze skaly ale na modelu widac miesnie i zyly i sie zastanawia o co kaman? ale widze ze nie idziesz na logike mozliwe ze tak wlasnie chcesz zeby wygladalo :)

powodzenia

Napisano

XaoC - choć do końca nie wiem co masz na myśli przez "kwaśne", dzięki za odpowiedź :D.

 

odnetniN - wydaje mi się, że doszło do małego błędu - potwór skalny, czyli smok, to ten pierwszy model z górą na grzbiecie. Tam nie ma żadnych żył. Trójgłowa bestia jest tworem organicznym. Może powinienem popracować nad skórą, ale tak to jest jak design nie jest dopięty przed modelowaniem. W każdym bądź razie dziękuje za komentarz :].

 

Dla odmiany wrzucam kilka szkiców/konceptów postaci, które modeluje:

 

szkicesmok.th.jpg

 

szkicetrojglowy01.th.jpg szkicetrojglowy02.th.jpg szkicetrojglowy03.th.jpg

 

szkicejezdziec01.th.jpg szkicejezdziec02.th.jpg szkicejezdziec03.th.jpg

 

smokroboczy.th.jpg smok02.th.jpg

 

reaper01.th.jpg

 

Nad konceptami muszę jeszcze popracować. Niestety nie ma na to zbyt dużo czasu, a wciąż muszę się wiele nauczyć.

Napisano

"Odchudziłem" boki, więc może o to chodzi. Sam nie jestem do końca przekonany co do tego kształtu, ale liczę, że włosy poprawią jego wygląd. Dzięki za uwagę.

 

Na dniach skończę, to wrzucę "goły" model oraz model z teksturą.

Napisano

Co się zdarzyło że nic się nie dzieje? Dobrze się działo i koniec? Nie rób tak jak ja że nie kończysz pracek:P

 

EDIT @ EDIT : ????

Napisano (edytowane)

Spokojnie, prace wciąż trwają, ale nie miałem czasu nic tu podrzucić. Generalnie czwarty model jest na ukończeniu, jednak muszę zrobić sobie kilka dni przerwy. Postaram się jednak coś wrzucić ;).

 

Następnym etapem będzie składanie tego w całość, więc będę wrzucał rendery lub animacje - w zależności od tego w jakiej formie zakończy się projekt.

 

Dzięki za pamięć :)

 

EDIT:

 

Mam akurat na pulpicie kilka obrazków z nieco wcześniejszej wersji bohatera:

 

hero01.th.jpg hero02s.th.jpg hero03.th.jpg

 

Aktualnie ma nieco więcej szczegółów i włosy, pracuję także nad teksturą, ale będzie wyglądał mniej więcej tak. Chciałbym popracować jeszcze nad pewnymi elementami, jak jego prawa ręka, ale i tak jestem już bardzo spóźniony. Może będzie miał jeszcze miecz.

Edytowane przez Zielarz
Napisano

Ogólnie bohater przypomina mi trochę Lorda Malaka z KOTOR.

 

darth_malak3.jpg

 

Może akurat na tym concept art tego nie widać, ale gdyby nie ta gruba ręka było by dość podobnie. =)

Napisano

Komuś innemu natomiast przypomina Aurona z FFX ;).

 

Pewnie przez brak włosów i "kołnierz" wydaje się podobny. No i ma też spódniczkę.

 

Na pierwszych szkicach bohater wyglądał tak:

 

bohater01.th.jpg

Napisano
Co się zdarzyło że nic się nie dzieje? Dobrze się działo i koniec? Nie rób tak jak ja że nie kończysz pracek:P

 

EDIT @ EDIT : ????

Nie jestes jedynym ktory zaczyna i nie konczy :)

Napisano

ten typek na posty powyzej niby fajny, ale brak mu spójności stylistycznej. gdyby te wszytkie kolory przeplataly sie z soba, wydaje mi sie ze byloby lepiej, a tak wyglada jak z lumpexa, kazda czesc zbroi inna: ]

Napisano

Wiem, że to wszystko razem nie współgra, ale to świadczy o tym, iż pasuje do koncepcji projektu - takie właśnie miało być. Bohater może mógłby być bardziej spójny, jednak to już wina zmiennych wymagań i czasu - w zasadzie nie miałem miejsca nawet na dokładny koncept i masę szkiców, dlatego kolory nadawałem z głowy co, jak widać nie sprawdziło się do końca. Dzięki jednak za komentarze, na pewno przydadzą się w przyszłości, jak będę robił coś dla siebie, lub w pracy. Niedługo wrzucę więcej renderów, gdyż praca musi być zamknięta w ciągu najbliższych kilkunastu dni.

Napisano

Trójgłowy rzeźnik po nazwie i po pazurach kojarzy mi się z mięsożercą, jak również to, że jest rumakiem- bestią czarnego charakteru, ale jego zęby wyglądają jak trzonowce jakiegoś roślinożercy :P Ja bym tam jakieś masywne, ale nie duże kły widział :) Tylko, że niedługo na forum jestem i mogę się nie znać ^^

Napisano

Trzy kadry przedstawiające trójgłową bestię i wojownika - w sumie brakuje im już tylko tła, które będzie malowane ręcznie, lub jeśli się nie wyrobię zostanie zastąpione zdjęciami. Tak czy inaczej w przeciągu najbliższych dni koniec prac... nareszcie!

 

scenajezdziecbestiakomp.th.jpg scenajezdziecbestiakomp.th.jpg scenajezdziecbestiakomp.th.jpg

Napisano

Jestem świeżo po obronie, więc zamieszczam ostateczne rendery czterech postaci, które wykonałem. Oczywiście nie ze wszystkiego jestem zadowolony, ale sporo się nauczyłem, a i obrona poszła nieźle. Następne prace, które będę zamieszczał w najbliższym czasie będę robił raczej dla siebie. Na razie czekam jednak na Wasze komentarze.

 

bohater01.th.jpg bohater02.th.jpg bohater03.th.jpg

 

wojownikbestia01.th.jpg wojownikbestia02.th.jpg wojownikbestia03.th.jpg

 

smok01.th.jpg smok02.th.jpg smok03.th.jpg

Napisano

Gratuluje obrony. Bardzo ciekawe mocno game_artowe prace, ten rycerz wystawiajacy dlon super prawie jak screen z dragon age, stwor nizej też fajny, czekam na wiecej rozwijaj się dalej w tym kierunku zrob jakas scene bardziej rozbudowana walke z potworami czy jakoś tak.pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności