Napisano 2 Czerwiec 201014 l taki projekt: http://efusion.dns28.ceshi6.com/ To co obecnie widac to glowny element strony - prezentacja produktu + nawigacja TODO: - u gory bedzie banner z nazwa produktu tak jak na tubce - wybor wersji jezykowej - loader - skonczyc nawigacje bo na razie sie tylko otwiera rollout jednego buttonu (bedzie wiecej) ale juz nie zamyka - osadzic pozadnie w HTMLu bo na razie tylko tak zrobilem zeby mozna to bylo wogole zobaczyc Jesli macie jakies sugestie to piszcie. Wrzucam tak wczesnie zeby mozna bylo poprawic Rowniez prosze - napiszcie mi ile wyciagacie FPS'ow i na jakim sprzecie (proc+karta graf) Jeszcze moze powiniennem dodac ze byc moze musicie sie uzbroic w cierpliwosc bo strona ma 500k a serwer jest w Chinach. (tak tak - bedzie preloader ale na razie jest bialo) pozdrawiam ;)
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Chcialem kiedys cos podobnego zrobić z jednym projektem, ale uznalem ze nie ma sensu. Tak samo jest u Ciebie. papervision jest zwyczajnie brzydkie. jak nie trzeba lepiej go nie uzywać. My zrobiliśmy to tak jak pod linkiem - cylinder wektorowy, na niego nachodził dopiero papervision, ale u Ciebie lepiej zrobić 100% wektor i bitmapa, my nie moglismy, bo tekstura była malowana i trzeba było dorenderowac ucho. Takie moje zdanie. http://www.blue-box.com.pl/klienci/tester_pedzli.html
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Rzeczywiście nie najlepiej to wygląda... a do tego długo się ładuje. FPS mam 6-8, na sprzęcie: Pentium 4 2.4 Ghz 2 GB ram NVIDIA GeForce 6800
Napisano 2 Czerwiec 201014 l to ja mialem lepiej. 16-22fps na core 2 duo mobilny 2.ghz karta jakas zintegrowana. ale tam jeszcze nic w sumie nie ma.
Napisano 2 Czerwiec 201014 l Faktycznie, bardzo długo się ładuje. Fps 22-37 Procek core2duo 2.66 kręcony do 2.98Ghz, RAM 4GB, grafika ATI HD 4890 1GB
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor aha dzieki gwoli scislosci to jest away3d a nie papervision ...i ma zostac away3d bo zostalo wstepnie zaakceptowane. :) ma byc nowatorsko,nowoczesnie i 'cool' zeby oddac charakter produktu dla mlodziezy... no i poza tym nikt inny tak nie ma... zgadzam sie ze jakosc moglaby byc lepsza - ale co zrobic. wydaje mi sie ze ten shader z mapa enviro na bardzo podluznych faceach tubki nie wyglada najszczesliwiej... jak daje phonga to skolei jest zbyt matowo. jeszcze poprobuje... piszcie co najbardziej was razi. torm - masz zupdatowanego flasha? ja mam na lapku gf 8600MX na dual core (wiec juz raczej zlom) i mi wyciaga >15fps
Napisano 3 Czerwiec 201014 l ale klient będzie Ci zagladal do kodu sprawdzając czy masz klasy away'a? W sumie dziwne ze to away, brzydki i niewydajny jak paper ;) Ja wychodze z załozenia "can't make it? fake it!" jezeli klienta do tego paskudztwa przekonasz sama wiadomoscia ze to wina away'a to luz, ale cylinter trudna bryla do fake'owania nie jest to drganie odbić i artefakty. Przemysl to jeszcze. Jest wielki, brzydki i powolny.
Napisano 3 Czerwiec 201014 l Autor szczerze powiem ze nie wiem jak zfejkowac cylinder z tekstura naklejki tak zeby mozna nim bylo obracac na wszystkie strony (moze jakis tutek?) zeby poprawic jakosc refleksow to obecnie co mi przychodzi do glowy to wypalic je do osobnej mapy i obracac je na zewnetrznym cylindrze z duza alphą a teksture naklejki trzymac osobno na wewnetrznym i obracac te cylindry wzdluz glownej osi z roznymi predkosciami. jeszcze w dokumentacji odkrylem material fresnel tez go wyprobuje...
Napisano 3 Czerwiec 201014 l taki cylinder to mozna spokojnie fake'owac nawet na timeline, bo to prosty obiekt. byloby lepiej jezeli chodzi o fps i jakość wizualną. Tutoriala pewnie sie nie doczekasz, bo nie ma ogolnej zasady poza kombinowaniem ;)
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor usunalem shader enviro, wiec nie widac fasetek cylindra, kolory sa bardziej soczyste i jest wiecej fps'ow, ale nie wiem czy to krok w dobra strone bo jakos tak toonowo wyglada... ... a co do szybkosci ladowania to i tak chyba jest szybciej niz np tu: http://www.tigerenergy.pl/
Napisano 4 Czerwiec 201014 l kru - moimi danymi się nie kieruj właśnie zauważyłem, że tutaj nawet lightbox przycina..:/ ale ola-f ma rację, lepiej ta animacja by wyglądała w 2D pod względem jakości jak i rozmiarów i wydajności... a jak to zrobić? nasuwa się kilka pomysłów... 1. możesz po prostu odzworować poklatkowo... 2. wiem, że flash obsługuje proste obiekty 3D, jednak do końca nie wiem jak to działa... ale jest też SWiSH 3D... może by się do tego nadał... generalnie popieram przedmówcę... kombinować ;) --edit-- chyba, że... uda Ci się osiągnąć taki poziom: http://www.verbatim.jp/senshuken/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto