Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

 

Do mojego projektu (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67695) dołączyła nowa postać. Przedstawiciej elfo-ludzkiej rasy.

Bazowałem na własnych concept art'ach. Postać stworzona na pierwszym koncepcie źle wyglądała w 3d wiec...znowu poddałem poprawkom pierwszy obrazek i zrobiłem drugi koncept który prawie jest skończony jeżeli chodzi o modelowanie i sculptling.

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Matys

Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;)

 

odnetniN

także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?

Napisano
Matys

Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;)

 

odnetniN

także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?

 

Bład jak bład, tutaj akurat nie chce ci narzucac tego jak ma wygladac potwor :P mnie osobiscie sie nie podoba, ale definicji dla ptwora nie mam :) tak jak piszesz sam koncept mi sie nie podoba, ale spokojnie tym bym sie nie sugerowal bo to tylko moj gust :)

Napisano

fajne fajne, choć nie jestem fanem tych wysokich kołnierzy, przywodzą mi na myśl te pierścienie do montowania chełmów w skafandrach kosmicznych.

Napisano
  • Autor

KoMic

dzięki;)

 

Ufol

Starałem się wymyślić coś ciekawego i nietypowego (przynajmniej ja nie widziałem zbroi z takim kolnierzem) Faktycznie..może tak się kojarzyć ale osobie żyjącej w dzisiejszych czasach, a to w koncu nie jest kosmiczny elf:P. Sam jestem ciekawy efektu końcowego oraz tego, czy design sprawdzi się jako całość. Osobiście nie jestem pewien mechanizmu, który wsadziłem mu w buty-może być zbyt ekstrawagandzki jak na jego epokę.

Dzięki za comment.

Edytowane przez wajimito

Napisano

Bardzo fajnie to się prezentuje, świetna ta szmatka w pasie. Nie wiem czy anatomia to już skończona czy jeszcze wip ale przydałoby się trochę przedramiona urozmaicić, więcej definicji mięśni bo na razie takie dosyć obłe i mało przekonywujące. To sam sculpt/clay będzie czy jakiś render ? Czekam na więcej i powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności