Napisano 3 Czerwiec 201014 l Witam:) Do mojego projektu (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67695) dołączyła nowa postać. Przedstawiciej elfo-ludzkiej rasy. Bazowałem na własnych concept art'ach. Postać stworzona na pierwszym koncepcie źle wyglądała w 3d wiec...znowu poddałem poprawkom pierwszy obrazek i zrobiłem drugi koncept który prawie jest skończony jeżeli chodzi o modelowanie i sculptling.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l No niezle, dajesz dalej, jak dla mnie model duzo lepszy od poprzedniego.
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Autor Matys Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;) odnetniN także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?
Napisano 4 Czerwiec 201014 l Matys Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;) odnetniN także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji? Bład jak bład, tutaj akurat nie chce ci narzucac tego jak ma wygladac potwor :P mnie osobiscie sie nie podoba, ale definicji dla ptwora nie mam :) tak jak piszesz sam koncept mi sie nie podoba, ale spokojnie tym bym sie nie sugerowal bo to tylko moj gust :)
Napisano 20 Sierpień 201014 l Autor Dokonam parę poprawek i zabieram się za wykończenie i teksturowanie
Napisano 20 Sierpień 201014 l fajne fajne, choć nie jestem fanem tych wysokich kołnierzy, przywodzą mi na myśl te pierścienie do montowania chełmów w skafandrach kosmicznych.
Napisano 24 Sierpień 201014 l Autor KoMic dzięki;) Ufol Starałem się wymyślić coś ciekawego i nietypowego (przynajmniej ja nie widziałem zbroi z takim kolnierzem) Faktycznie..może tak się kojarzyć ale osobie żyjącej w dzisiejszych czasach, a to w koncu nie jest kosmiczny elf:P. Sam jestem ciekawy efektu końcowego oraz tego, czy design sprawdzi się jako całość. Osobiście nie jestem pewien mechanizmu, który wsadziłem mu w buty-może być zbyt ekstrawagandzki jak na jego epokę. Dzięki za comment. Edytowane 24 Sierpień 201014 l przez wajimito
Napisano 6 Wrzesień 201014 l Bardzo fajnie to się prezentuje, świetna ta szmatka w pasie. Nie wiem czy anatomia to już skończona czy jeszcze wip ale przydałoby się trochę przedramiona urozmaicić, więcej definicji mięśni bo na razie takie dosyć obłe i mało przekonywujące. To sam sculpt/clay będzie czy jakiś render ? Czekam na więcej i powodzenia.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto