Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam:)

 

Do mojego projektu (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67695) dołączyła nowa postać. Przedstawiciej elfo-ludzkiej rasy.

Bazowałem na własnych concept art'ach. Postać stworzona na pierwszym koncepcie źle wyglądała w 3d wiec...znowu poddałem poprawkom pierwszy obrazek i zrobiłem drugi koncept który prawie jest skończony jeżeli chodzi o modelowanie i sculptling.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Matys

Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;)

 

odnetniN

także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?

Napisano
Matys

Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;)

 

odnetniN

także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?

 

Bład jak bład, tutaj akurat nie chce ci narzucac tego jak ma wygladac potwor :P mnie osobiscie sie nie podoba, ale definicji dla ptwora nie mam :) tak jak piszesz sam koncept mi sie nie podoba, ale spokojnie tym bym sie nie sugerowal bo to tylko moj gust :)

Napisano

fajne fajne, choć nie jestem fanem tych wysokich kołnierzy, przywodzą mi na myśl te pierścienie do montowania chełmów w skafandrach kosmicznych.

Napisano (edytowane)

KoMic

dzięki;)

 

Ufol

Starałem się wymyślić coś ciekawego i nietypowego (przynajmniej ja nie widziałem zbroi z takim kolnierzem) Faktycznie..może tak się kojarzyć ale osobie żyjącej w dzisiejszych czasach, a to w koncu nie jest kosmiczny elf:P. Sam jestem ciekawy efektu końcowego oraz tego, czy design sprawdzi się jako całość. Osobiście nie jestem pewien mechanizmu, który wsadziłem mu w buty-może być zbyt ekstrawagandzki jak na jego epokę.

Dzięki za comment.

Edytowane przez wajimito
Napisano

Bardzo fajnie to się prezentuje, świetna ta szmatka w pasie. Nie wiem czy anatomia to już skończona czy jeszcze wip ale przydałoby się trochę przedramiona urozmaicić, więcej definicji mięśni bo na razie takie dosyć obłe i mało przekonywujące. To sam sculpt/clay będzie czy jakiś render ? Czekam na więcej i powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności