wajimito Napisano 3 Czerwiec 2010 Napisano 3 Czerwiec 2010 Witam:) Do mojego projektu (http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=67695) dołączyła nowa postać. Przedstawiciej elfo-ludzkiej rasy. Bazowałem na własnych concept art'ach. Postać stworzona na pierwszym koncepcie źle wyglądała w 3d wiec...znowu poddałem poprawkom pierwszy obrazek i zrobiłem drugi koncept który prawie jest skończony jeżeli chodzi o modelowanie i sculptling.
Matys Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 bardzo fajna mordeczka i naprawde zapowiada sie dobry model
odnetniN Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 No niezle, dajesz dalej, jak dla mnie model duzo lepszy od poprzedniego.
wajimito Napisano 4 Czerwiec 2010 Autor Napisano 4 Czerwiec 2010 Matys Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;) odnetniN także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji?
odnetniN Napisano 4 Czerwiec 2010 Napisano 4 Czerwiec 2010 Matys Dzięki.Dużo pracy włożyłem żeby twarz wyglądała na młodą ale niezbyt wy-smooth'owana;) odnetniN także dziękuję Ci za komentarz i wsparcie. Mogłbyś coś mi doradzić co powinienem zmienić w potworze? Czy po prostu uważasz że błąd tkwi w samej koncepcji? Bład jak bład, tutaj akurat nie chce ci narzucac tego jak ma wygladac potwor :P mnie osobiscie sie nie podoba, ale definicji dla ptwora nie mam :) tak jak piszesz sam koncept mi sie nie podoba, ale spokojnie tym bym sie nie sugerowal bo to tylko moj gust :)
wajimito Napisano 20 Sierpień 2010 Autor Napisano 20 Sierpień 2010 Dokonam parę poprawek i zabieram się za wykończenie i teksturowanie
Ufol Napisano 20 Sierpień 2010 Napisano 20 Sierpień 2010 fajne fajne, choć nie jestem fanem tych wysokich kołnierzy, przywodzą mi na myśl te pierścienie do montowania chełmów w skafandrach kosmicznych.
wajimito Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 (edytowane) KoMic dzięki;) Ufol Starałem się wymyślić coś ciekawego i nietypowego (przynajmniej ja nie widziałem zbroi z takim kolnierzem) Faktycznie..może tak się kojarzyć ale osobie żyjącej w dzisiejszych czasach, a to w koncu nie jest kosmiczny elf:P. Sam jestem ciekawy efektu końcowego oraz tego, czy design sprawdzi się jako całość. Osobiście nie jestem pewien mechanizmu, który wsadziłem mu w buty-może być zbyt ekstrawagandzki jak na jego epokę. Dzięki za comment. Edytowane 24 Sierpień 2010 przez wajimito
wajimito Napisano 6 Wrzesień 2010 Autor Napisano 6 Wrzesień 2010 maly update: nadanie pozy, dodanie miecza
cortes Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 jak dla mnie za duzy troche ten kołnierz ...
NASTRASH Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Bardzo fajnie to się prezentuje, świetna ta szmatka w pasie. Nie wiem czy anatomia to już skończona czy jeszcze wip ale przydałoby się trochę przedramiona urozmaicić, więcej definicji mięśni bo na razie takie dosyć obłe i mało przekonywujące. To sam sculpt/clay będzie czy jakiś render ? Czekam na więcej i powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się