Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:)

 

Robię trampkopodobne obuwie w maxie do postaci i chciałbym zrobić też szurówki. Ale jak już zabierać się za nie to konkretnie myślę sobie, czyli jak najbardzij realistycznie.

 

Myslalem o spline, nadac mu jakas grubosc i na edit poly przerzucic. Tyle ze bedzie to bardziej makaron niz sznurowka. A mi chodzi by spłaszczyć ją troszkę.

 

Nie mam jakoś pomysłu....:)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

A po prostu loft na spline z wykreowanym "przekrojem" sznurufki? I potem unwrap z opcją spline?

 

Pzdr

Elimo

Napisano

można spline z ustawieniem rectangural później dostosować tylko wartości tak żeby obrać kształt sznurówki później jakiś modyfikator twist itp żeby wyglądało lepiej, TS parę connectow i później już sam materiał z bump mapa czy normal.

Napisano
  • Autor

@elimo - kompletnie zapomnialem ze istnialo cos takiego jak loft:)

@hcpiter - tez mi sie wydaje ze opcja z normalem jest najlepsza, thx:) a tak btw bo przydaloby sie jakiegos unwrapa zrobic na normala (czy daloby rade bez wrzucania map w material?), a jak?

I potem unwrap z opcją spline?

Nie zrozumialem:)

Napisano

Już tłumacze :) te moje skróty myślowe :)

 

w modyfikatorze UNWRAP UVW jesty opcja mapowania spline, która układa mape według splinu który zatwierdzimy w modyfikatorze. bardzo przydatne przy np sznurówkach :)

 

Pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności