Frey Napisano 11 Czerwiec 2010 Share Napisano 11 Czerwiec 2010 Koniec zabawy z szachami, w sumie projekt robiony czysto dla zabawy, mam nadzieję, że nie wyszedł jakoś bardzo źle. Załączam surowy render i skończoną, obrobioną w Photo Paincie wersję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 12 Czerwiec 2010 Share Napisano 12 Czerwiec 2010 Krew wygląda zbyt mało realistycznie a szachownicę zrób ręcznie a nie nakładasz bit mapę, będzie o wiele lepszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frey Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2010 Z krwią faktycznie pierwsze kroki, i dużo jej brakuje na pewno.. nie bardzo wiedziałem jak się zabrać do tego shadera :p Szachownica jest faktycznie mapowana checkerem; znaczy, że lepiej po prostu każde pole wymodelować jako osobny box i nałożyć je obok siebie? Shader w figurce ujdzie, czy też mu wiele brakuje? Chyba trzeba będzie ten topic przenieść do wipa jednak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz_D Napisano 12 Czerwiec 2010 Share Napisano 12 Czerwiec 2010 czemu takie ciemne ? Myslalem ze taki cien "specjalnie" ten krzyz rzuca. jesli chodzi o szachownice to jest kilka mozliwosci: 1. Bitmapa 2. Jesli nie masz takiego zdjecia szachow to np. ta mapa http://www.uvmapper.com/help/checker_large.gif i do dwie textury drewna czy czego (jasniejsza i ciemniejsza) i do tego Blend w Material Edition 3. Tworzysz plane`a 8x8 polygonow i zaznaczasz czarne i dopisujesz im numer jeden w Editable Poly -> Polygon: Material IDs i a do bialych dopisujesz numer 2 i wchodzisz do Material Ediotion i Wybierasz Multi/Sub-Object i ... Jak cos to pytaj 4. Albo checker tak jak zrobiles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
khatake Napisano 12 Czerwiec 2010 Share Napisano 12 Czerwiec 2010 Właściwie to podejście jest dobre tylko no różnica między materiałami a teksturami. Żeby to dobrze wyglądało potrzeba obu. Nie przenoś do wipa. Leć z nową sceną. Nie ma tu co dopracowywać. Lepiej wyjdzie dla ciebie jak weźmiesz się za modeling czegoś nowego. Nie jest źle. Pracuj dalej ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Frey Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2010 Dzięki wszystkim za opinie :) Ta szachownica wygląda kiepsko chyba przez to, że przekombinowałem, chciałem zrobić coś a'la marmurowe odcienie szarości i dałem noise na tych polach; tyle, że niedopracowany i przez to tak wyszedł pewnie z HDRI. Khatake - pewnie masz rację, że nie ma sensu się już bawić z tym, wezmę się chyba za jakieś testy shaderów na prostych modelach, ponoć to zawsze coś daje :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi