Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Koniec zabawy z szachami, w sumie projekt robiony czysto dla zabawy, mam nadzieję, że nie wyszedł jakoś bardzo źle.

 

Załączam surowy render i skończoną, obrobioną w Photo Paincie wersję.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Z krwią faktycznie pierwsze kroki, i dużo jej brakuje na pewno.. nie bardzo wiedziałem jak się zabrać do tego shadera :p Szachownica jest faktycznie mapowana checkerem; znaczy, że lepiej po prostu każde pole wymodelować jako osobny box i nałożyć je obok siebie?

 

Shader w figurce ujdzie, czy też mu wiele brakuje?

 

Chyba trzeba będzie ten topic przenieść do wipa jednak :P

Napisano

czemu takie ciemne ?

 

Myslalem ze taki cien "specjalnie" ten krzyz rzuca.

 

jesli chodzi o szachownice to jest kilka mozliwosci:

 

1. Bitmapa

 

2. Jesli nie masz takiego zdjecia szachow to np. ta mapa

 

http://www.uvmapper.com/help/checker_large.gif

 

i do dwie textury drewna czy czego (jasniejsza i ciemniejsza) i do tego Blend w Material Edition

 

3. Tworzysz plane`a 8x8 polygonow i zaznaczasz czarne i dopisujesz im numer jeden w Editable Poly -> Polygon: Material IDs i a do bialych dopisujesz numer 2 i wchodzisz do Material Ediotion i Wybierasz Multi/Sub-Object i ... Jak cos to pytaj

 

4. Albo checker tak jak zrobiles

Napisano

Właściwie to podejście jest dobre tylko no różnica między materiałami a teksturami. Żeby to dobrze wyglądało potrzeba obu.

 

Nie przenoś do wipa. Leć z nową sceną. Nie ma tu co dopracowywać. Lepiej wyjdzie dla ciebie jak weźmiesz się za modeling czegoś nowego. Nie jest źle. Pracuj dalej ;]

Napisano

Dzięki wszystkim za opinie :)

 

Ta szachownica wygląda kiepsko chyba przez to, że przekombinowałem, chciałem zrobić coś a'la marmurowe odcienie szarości i dałem noise na tych polach; tyle, że niedopracowany i przez to tak wyszedł pewnie z HDRI.

 

Khatake - pewnie masz rację, że nie ma sensu się już bawić z tym, wezmę się chyba za jakieś testy shaderów na prostych modelach, ponoć to zawsze coś daje :)

 

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności