Frey Napisano 11 Czerwiec 2010 Napisano 11 Czerwiec 2010 Koniec zabawy z szachami, w sumie projekt robiony czysto dla zabawy, mam nadzieję, że nie wyszedł jakoś bardzo źle. Załączam surowy render i skończoną, obrobioną w Photo Paincie wersję.
latos Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Krew wygląda zbyt mało realistycznie a szachownicę zrób ręcznie a nie nakładasz bit mapę, będzie o wiele lepszy efekt.
Frey Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Napisano 12 Czerwiec 2010 Z krwią faktycznie pierwsze kroki, i dużo jej brakuje na pewno.. nie bardzo wiedziałem jak się zabrać do tego shadera :p Szachownica jest faktycznie mapowana checkerem; znaczy, że lepiej po prostu każde pole wymodelować jako osobny box i nałożyć je obok siebie? Shader w figurce ujdzie, czy też mu wiele brakuje? Chyba trzeba będzie ten topic przenieść do wipa jednak :P
Lukasz_D Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 czemu takie ciemne ? Myslalem ze taki cien "specjalnie" ten krzyz rzuca. jesli chodzi o szachownice to jest kilka mozliwosci: 1. Bitmapa 2. Jesli nie masz takiego zdjecia szachow to np. ta mapa http://www.uvmapper.com/help/checker_large.gif i do dwie textury drewna czy czego (jasniejsza i ciemniejsza) i do tego Blend w Material Edition 3. Tworzysz plane`a 8x8 polygonow i zaznaczasz czarne i dopisujesz im numer jeden w Editable Poly -> Polygon: Material IDs i a do bialych dopisujesz numer 2 i wchodzisz do Material Ediotion i Wybierasz Multi/Sub-Object i ... Jak cos to pytaj 4. Albo checker tak jak zrobiles
khatake Napisano 12 Czerwiec 2010 Napisano 12 Czerwiec 2010 Właściwie to podejście jest dobre tylko no różnica między materiałami a teksturami. Żeby to dobrze wyglądało potrzeba obu. Nie przenoś do wipa. Leć z nową sceną. Nie ma tu co dopracowywać. Lepiej wyjdzie dla ciebie jak weźmiesz się za modeling czegoś nowego. Nie jest źle. Pracuj dalej ;]
Frey Napisano 12 Czerwiec 2010 Autor Napisano 12 Czerwiec 2010 Dzięki wszystkim za opinie :) Ta szachownica wygląda kiepsko chyba przez to, że przekombinowałem, chciałem zrobić coś a'la marmurowe odcienie szarości i dałem noise na tych polach; tyle, że niedopracowany i przez to tak wyszedł pewnie z HDRI. Khatake - pewnie masz rację, że nie ma sensu się już bawić z tym, wezmę się chyba za jakieś testy shaderów na prostych modelach, ponoć to zawsze coś daje :) Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi