KrężeL Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Siemka stawiam swoje pierwsze kroki w 3d.na warsztat wzielem jeden ze swoich konceptow http://3.bp.blogspot.com/_vmYPvX9Jc1Y/Ssssipr7TBI/AAAAAAAAARI/NJhZKc5H1Zk/s1600-h/cyborg2.jpg .mocna prowizorka i kombinowanie spowodowane nieznajomoscia programu :D ale jestem ciekaw waszych komentarzy.pewnie jak uda mi sie to skonczyc (o ile komp mi sie nie spali wczesniej :) to sprobuje sie zajac texturowaniem( jestem totalnie zielony narazie ) pozdro!
Mariusz. Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Niezły to mało powiedziane, skoro na tym etapie piszę że nie zna dobrze programu to co będzie jak pozna :P
Grave Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Poka basemesh, albo pierwszy level... Z doświadczenia wiem, że prawie każdy kto umie w 2D niezłe rzeczy robić, to i w sculpcie jest dobry... Nie ma co się dziwić, bo jedno z drugim wiele ma wspólnego. Gratuluję talentu, no i powodzenia w 3D życzę... Mam nadzieję że zawiłości i nudne elementy pracy w 3D cię nie zniechęcą.
zeet Napisano 23 Czerwiec 2010 Napisano 23 Czerwiec 2010 Właściwie trochę zabłądziłeś z tym modelem , większość mechanicznych elementów wygodniej by było wymodelować tradycyjnie , i tylko elementy organiczne potraktować Zbrushem.
KrężeL Napisano 24 Czerwiec 2010 Autor Napisano 24 Czerwiec 2010 yo zeet - mo wiem ze takie rzeczy powinno sie robic w innych programach.niestety w zbruszu plastikowo beda wygladac.narazie chcial bym ogarnac z brusza.bo jak bym sie wziol za cos innego to bym bankowo sie pogubil:)
KLICEK Napisano 24 Czerwiec 2010 Napisano 24 Czerwiec 2010 drogi Krezlu :) wszystko super, detal naprawde robi wrazenie, morda mi sie mega mocno podoba i metalowe wstawki tez sa spoko, tylko problem w tym ze jak wlaczysz sobie mozgowe pomijanie detalu, to zobaczysz ze goly model wyglada jak pomana lalka bez stawow itp, polecam wyplucie najnizszego poziomu modelu do maxa i poprawienie besmesza zeby mial jakias fajna poze i kilka twardych zakonczen stawow i jak wrzucisz model spowrotem do zbrusha obiecuje ci ze bedzie to wygladalo o niebo lepiej :) zwroc uwage jak bardzo pomales mu reke w nadgarstku (tzn na bank to widzisz, chyba jeszcze dlonia sie nie zajmowales), acha i ustawiles go tak, jakbys mu wsadzil murzynska 50tke w zadek :)
KrężeL Napisano 25 Czerwiec 2010 Autor Napisano 25 Czerwiec 2010 Yo drogi klicq:).Dzieki za uwagi komenty. z wiekszosci zdaje sobie sprawe.chetnie bym poprawil go w maxie ale chyba psychika mi na to nie pozwoli.tj staram sie ogarnac tego łobesranego Z-brusza przy tym modelu .jak narazie dzieje sie cala masa rzeczy ktorych nie kumam jeszcze.wiec zabawa w 2 programach byla by dla mnie niebezpieczna.tj bankowo nastepny model bede juz sie staral robic tak jak sie powinno robic. tej lapy nie ruszalem jeszcze wiec dlatego taka krzywa;] wracam do dlubania i tutoriali pozdro all
Sliterin Napisano 25 Czerwiec 2010 Napisano 25 Czerwiec 2010 Yo drogi klicq:).Dzieki za uwagi komenty. z wiekszosci zdaje sobie sprawe.chetnie bym poprawil go w maxie ale chyba psychika mi na to nie pozwoli.tj staram sie ogarnac tego łobesranego Z-brusza przy tym modelu .jak narazie dzieje sie cala masa rzeczy ktorych nie kumam jeszcze.wiec zabawa w 2 programach byla by dla mnie niebezpieczna.tj bankowo nastepny model bede juz sie staral robic tak jak sie powinno robic. tej lapy nie ruszalem jeszcze wiec dlatego taka krzywa;] wracam do dlubania i tutoriali pozdro all Tak się wtrącę i według mnie używanie dwóch programów, które współdziałają ze sobą ma nawet na początku sens, ponieważ wiesz w jaki sposób mogą obcować ze sobą a więc działać synergistycznie. Według mnie pobaw się jak Ci się chce z tym do końca modelowania i zacznij kolejny model od początku w maxie następnie bazę do ZB i wtedy działaj, no i co najważniejsze wrzucaj częstszy progress tego na forum to masz dużą szansę, że chłopaki z forum powiedzą jeżeli byś robił rzeczy w złej kolejności bądź pomijając pewne sprawy, co znacznie oszczędziło by twój czas, ponieważ robiłbyś poprawnie a i przy tym zdobywałbyś cenne doświadczenie w tworzeniu 3D. No, ale jako że się napisałem to wymagam z twojej strony, abyś za pewien czas zaprezentował nam coś maxowego, a jeżeli będzie max sprawiał fochy to jak wcześniej wspominałem ludzie na forum chętnie pomogą ;]
KrężeL Napisano 28 Czerwiec 2010 Autor Napisano 28 Czerwiec 2010 jo jo dzieki za rady.postaram sie zastosowac.wrzucam tak czesto na ile moge.niestety narazie dlubie sobie w wolnych chwilach to to .z tad brak plynnosci we wrzucaniu pozdro!
KrężeL Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) jo updajtu nie bedzie narazie.moj komp nie daje rady na tej postaci.w miedzy czasie zrobilem sobie glowke pod wplywem lovecrafta.staram sie ogarniac zbrusza i texturowanie.nie mam dostepu do jakiejs bazy tekstur wiec nie sa najlepszej jakosci;/ pozdro mowcie co myslicie edit; widze ze sie jpg zblurowal jakos;/ na stronce portfolio jest normalnie.zapraszam jak cos.pzdr Edytowane 21 Sierpień 2010 przez KrężeL
KoMic Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 wow, jak na 2 miesiace kontaktu z 3d, toooo eeee brak slow, genialne nawet jak na starego wyjadacza., mozesz pokazac cos wiecej, model siaty...... fantastyczne troche wyglada (koncepcyjnie) jak te mutki z stalkerow: ]
bbandi Napisano 26 Sierpień 2010 Napisano 26 Sierpień 2010 KoMic - dokładnie:) te stworki ze stalkera hehe, wygląda nieźle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się