Skocz do zawartości

Borg - Pierwsze kroki


KrężeL

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka

 

stawiam swoje pierwsze kroki w 3d.na warsztat wzielem jeden ze swoich konceptow

 

http://3.bp.blogspot.com/_vmYPvX9Jc1Y/Ssssipr7TBI/AAAAAAAAARI/NJhZKc5H1Zk/s1600-h/cyborg2.jpg

 

.mocna prowizorka i kombinowanie spowodowane nieznajomoscia programu :D ale jestem ciekaw waszych komentarzy.pewnie jak uda mi sie to skonczyc (o ile komp mi sie nie spali wczesniej :) to sprobuje sie zajac texturowaniem( jestem totalnie zielony narazie )

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Poka basemesh, albo pierwszy level...

Z doświadczenia wiem, że prawie każdy kto umie w 2D niezłe rzeczy robić, to i w sculpcie jest dobry... Nie ma co się dziwić, bo jedno z drugim wiele ma wspólnego. Gratuluję talentu, no i powodzenia w 3D życzę... Mam nadzieję że zawiłości i nudne elementy pracy w 3D cię nie zniechęcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drogi Krezlu :) wszystko super, detal naprawde robi wrazenie, morda mi sie mega mocno podoba i metalowe wstawki tez sa spoko, tylko problem w tym ze jak wlaczysz sobie mozgowe pomijanie detalu, to zobaczysz ze goly model wyglada jak pomana lalka bez stawow itp, polecam wyplucie najnizszego poziomu modelu do maxa i poprawienie besmesza zeby mial jakias fajna poze i kilka twardych zakonczen stawow i jak wrzucisz model spowrotem do zbrusha obiecuje ci ze bedzie to wygladalo o niebo lepiej :) zwroc uwage jak bardzo pomales mu reke w nadgarstku (tzn na bank to widzisz, chyba jeszcze dlonia sie nie zajmowales), acha i ustawiles go tak, jakbys mu wsadzil murzynska 50tke w zadek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach