Skocz do zawartości

[Gameplay] Island Chat 3d


sztacheta28

Rekomendowane odpowiedzi

Jest to czat 3d mojego autorstwa, który będzie działał w przeglądarce.

Aplikacje wykonałem w Unity3d. Chat na razie jest w fazie testów i posiada uszkodzony skybox.

Zamieszczam tu aktualne nagranie:

i screenshot sprzed miesiąca, gdy nie było jeszcze polskich znaków:

chatp.png

 

Proszę o opinie w szczególności na podstawie nagrania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

A tam bedziesz robil cos jeszcze oprocz gadania? Moze jakies zabijanie, podrzynanie gardel, strzelanie, rzucanie granatow? Czy tylko chodzisz i gadasz? Jakies przebieranie w ciuszki, calowanie, hotel na godziny etc? Tez nie??oO a moze skoki na bungee, jazda na nartach i rzucanie sniezkami? Tez nie?ahhh to nie pogadasz.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety lepszy ze mnie programista niż grafik i muszę się opierać na gotowych modelach.

W najbliższym czasie zakupię kilka zestawów np. ten:

http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?p=166927&sid=e93b4ee935d02e9a5c3c81353654f21d

ale to już przy wersji v3, albo v4.

 

Aplikację wykonuję jedynie ja w przeciwieństwie do sporych firm gdzie pracuje 60-120 osób nad grą, więc efekty są takie jak widać.

 

Największy problem mam z modelami ludzi, które spełniałyby wymogi np. taniec, siadanie.

 

Na razie tworzę sam szkielet gry, który nadawałby się teoretycznie do grania. Na razie zajmuje to 15mb. Pliki źródłowe mają 700mb w 300 plikach.

 

Tworzę właśnie wersję Island Chat 3d v2.

Za kilka tygodni podeślę screeny na forum, a nawet może demko to ocenicie.

 

Dopisałem kilka nowych elementów:

Czat będzie się opierał na pokojach którymi będą wyspy. Do wyboru 5 sztuk.

Czat prywatny.

Banery reklamowe.

Playlisty tematyczne.

Możliwość kickowania i banowania graczy.

Niewielki blur.

 

Podczas nauki Unity3d pisałem FPS. Było tam strzelanie z glocka, m4, bazooki, i nawet granaty. Niestety brakowało mi modeli np. zamiast granatu była piłka do kosza i projekt upadł, ale sporo się nauczyłem dzięki temu.

 

W planie mam dopisanie:

W wersji v3

Zakładania haseł na pokoje.

System znajomych.

Kreator postaci.

Ptaki latające po niebie.

Zmiana oświetlenia w zależności od pory dnia.

W wersji v4

Animowane funkcjonalności postaci np. taniec.

Mini gry na wyspie np. konkurs rzutów do kosza, mini deathmatch.

Kino, w którym będzie można oglądać filmiki na ekranie.

 

Niestety nawet gdybym chciał zrobić niektóre opcje dodatkowe to jestem znacznie ograniczony przez wymogi sprzętowe i wielkość łącza graczy.

 

Pozostaje mi nauka modelowania.

Którego programu lepiej się uczyć dla moich potrzeb 3ds max czy blender?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajdz gafika bo z takim podejsciem ze jestem programistom a teraz na chwile zrobie z siebie grafika to znow ci projekt padnie.

 

Zastanow sie, posiadajac cala swoja wiedze o programowaniu ktora zdobywales (zakladam dlugo), czy jest mozliwosc by pierwszy lepszy grafik zaprogramowal to co ty??

 

No i teraz odwroc sytuacje zamieniajac programiste na grafika. Grafika to nie gotowanie zupy ktora to mozna zrobic przeczytawszy przepis :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności