Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to czat 3d mojego autorstwa, który będzie działał w przeglądarce.

Aplikacje wykonałem w Unity3d. Chat na razie jest w fazie testów i posiada uszkodzony skybox.

Zamieszczam tu aktualne nagranie:

i screenshot sprzed miesiąca, gdy nie było jeszcze polskich znaków:

chatp.png

 

Proszę o opinie w szczególności na podstawie nagrania.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Od razu skojarzyło mi się second life :> pomysł ciekawy i powodzenia w dalszej realizacji.

Choć w tak wczesnej fazie projektu nie wiem czy jest sens cokolwiek pokazywać XD.

Napisano

pomysl ok, tylko na pierwsze skriny raczej proponowalbym o enviro jakies w formie interioru, mniej bedzie razic slaba grafika

Napisano

A tam bedziesz robil cos jeszcze oprocz gadania? Moze jakies zabijanie, podrzynanie gardel, strzelanie, rzucanie granatow? Czy tylko chodzisz i gadasz? Jakies przebieranie w ciuszki, calowanie, hotel na godziny etc? Tez nie??oO a moze skoki na bungee, jazda na nartach i rzucanie sniezkami? Tez nie?ahhh to nie pogadasz.

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Niestety lepszy ze mnie programista niż grafik i muszę się opierać na gotowych modelach.

W najbliższym czasie zakupię kilka zestawów np. ten:

http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?p=166927&sid=e93b4ee935d02e9a5c3c81353654f21d

ale to już przy wersji v3, albo v4.

 

Aplikację wykonuję jedynie ja w przeciwieństwie do sporych firm gdzie pracuje 60-120 osób nad grą, więc efekty są takie jak widać.

 

Największy problem mam z modelami ludzi, które spełniałyby wymogi np. taniec, siadanie.

 

Na razie tworzę sam szkielet gry, który nadawałby się teoretycznie do grania. Na razie zajmuje to 15mb. Pliki źródłowe mają 700mb w 300 plikach.

 

Tworzę właśnie wersję Island Chat 3d v2.

Za kilka tygodni podeślę screeny na forum, a nawet może demko to ocenicie.

 

Dopisałem kilka nowych elementów:

Czat będzie się opierał na pokojach którymi będą wyspy. Do wyboru 5 sztuk.

Czat prywatny.

Banery reklamowe.

Playlisty tematyczne.

Możliwość kickowania i banowania graczy.

Niewielki blur.

 

Podczas nauki Unity3d pisałem FPS. Było tam strzelanie z glocka, m4, bazooki, i nawet granaty. Niestety brakowało mi modeli np. zamiast granatu była piłka do kosza i projekt upadł, ale sporo się nauczyłem dzięki temu.

 

W planie mam dopisanie:

W wersji v3

Zakładania haseł na pokoje.

System znajomych.

Kreator postaci.

Ptaki latające po niebie.

Zmiana oświetlenia w zależności od pory dnia.

W wersji v4

Animowane funkcjonalności postaci np. taniec.

Mini gry na wyspie np. konkurs rzutów do kosza, mini deathmatch.

Kino, w którym będzie można oglądać filmiki na ekranie.

 

Niestety nawet gdybym chciał zrobić niektóre opcje dodatkowe to jestem znacznie ograniczony przez wymogi sprzętowe i wielkość łącza graczy.

 

Pozostaje mi nauka modelowania.

Którego programu lepiej się uczyć dla moich potrzeb 3ds max czy blender?

Napisano

znajdz gafika bo z takim podejsciem ze jestem programistom a teraz na chwile zrobie z siebie grafika to znow ci projekt padnie.

 

Zastanow sie, posiadajac cala swoja wiedze o programowaniu ktora zdobywales (zakladam dlugo), czy jest mozliwosc by pierwszy lepszy grafik zaprogramowal to co ty??

 

No i teraz odwroc sytuacje zamieniajac programiste na grafika. Grafika to nie gotowanie zupy ktora to mozna zrobic przeczytawszy przepis :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności