Napisano 9 Lipiec 201014 l Jest to czat 3d mojego autorstwa, który będzie działał w przeglądarce. Aplikacje wykonałem w Unity3d. Chat na razie jest w fazie testów i posiada uszkodzony skybox. Zamieszczam tu aktualne nagranie: i screenshot sprzed miesiąca, gdy nie było jeszcze polskich znaków: Proszę o opinie w szczególności na podstawie nagrania.
Napisano 9 Lipiec 201014 l Od razu skojarzyło mi się second life :> pomysł ciekawy i powodzenia w dalszej realizacji. Choć w tak wczesnej fazie projektu nie wiem czy jest sens cokolwiek pokazywać XD.
Napisano 9 Lipiec 201014 l pomysl ok, tylko na pierwsze skriny raczej proponowalbym o enviro jakies w formie interioru, mniej bedzie razic slaba grafika
Napisano 4 Wrzesień 201014 l A tam bedziesz robil cos jeszcze oprocz gadania? Moze jakies zabijanie, podrzynanie gardel, strzelanie, rzucanie granatow? Czy tylko chodzisz i gadasz? Jakies przebieranie w ciuszki, calowanie, hotel na godziny etc? Tez nie??oO a moze skoki na bungee, jazda na nartach i rzucanie sniezkami? Tez nie?ahhh to nie pogadasz. Pozdrawiam.
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Autor Niestety lepszy ze mnie programista niż grafik i muszę się opierać na gotowych modelach. W najbliższym czasie zakupię kilka zestawów np. ten: http://forum.unity3d.com/viewtopic.php?p=166927&sid=e93b4ee935d02e9a5c3c81353654f21d ale to już przy wersji v3, albo v4. Aplikację wykonuję jedynie ja w przeciwieństwie do sporych firm gdzie pracuje 60-120 osób nad grą, więc efekty są takie jak widać. Największy problem mam z modelami ludzi, które spełniałyby wymogi np. taniec, siadanie. Na razie tworzę sam szkielet gry, który nadawałby się teoretycznie do grania. Na razie zajmuje to 15mb. Pliki źródłowe mają 700mb w 300 plikach. Tworzę właśnie wersję Island Chat 3d v2. Za kilka tygodni podeślę screeny na forum, a nawet może demko to ocenicie. Dopisałem kilka nowych elementów: Czat będzie się opierał na pokojach którymi będą wyspy. Do wyboru 5 sztuk. Czat prywatny. Banery reklamowe. Playlisty tematyczne. Możliwość kickowania i banowania graczy. Niewielki blur. Podczas nauki Unity3d pisałem FPS. Było tam strzelanie z glocka, m4, bazooki, i nawet granaty. Niestety brakowało mi modeli np. zamiast granatu była piłka do kosza i projekt upadł, ale sporo się nauczyłem dzięki temu. W planie mam dopisanie: W wersji v3 Zakładania haseł na pokoje. System znajomych. Kreator postaci. Ptaki latające po niebie. Zmiana oświetlenia w zależności od pory dnia. W wersji v4 Animowane funkcjonalności postaci np. taniec. Mini gry na wyspie np. konkurs rzutów do kosza, mini deathmatch. Kino, w którym będzie można oglądać filmiki na ekranie. Niestety nawet gdybym chciał zrobić niektóre opcje dodatkowe to jestem znacznie ograniczony przez wymogi sprzętowe i wielkość łącza graczy. Pozostaje mi nauka modelowania. Którego programu lepiej się uczyć dla moich potrzeb 3ds max czy blender?
Napisano 19 Wrzesień 201014 l znajdz gafika bo z takim podejsciem ze jestem programistom a teraz na chwile zrobie z siebie grafika to znow ci projekt padnie. Zastanow sie, posiadajac cala swoja wiedze o programowaniu ktora zdobywales (zakladam dlugo), czy jest mozliwosc by pierwszy lepszy grafik zaprogramowal to co ty?? No i teraz odwroc sytuacje zamieniajac programiste na grafika. Grafika to nie gotowanie zupy ktora to mozna zrobic przeczytawszy przepis :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto