Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukałem na tutkach i na forum, ale nie znalazłem...

Mianowicie, czy w 3Ds jest sposób na przesuwanie vertexów, lub poligonów wzdłuż ich normals'ów?

Drugie pytanie, to czy vertexa da się przesunąć wzdłuż linii edge (w sensie po krawędzi poligonów)?

Czy pozostaje mi tylko manipulacja po osiach XYZ?

 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki!

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

1.@mafida - chcialbym to zobaczyc, bo to nie jest to samo co masz w maya i poprostu nie wieżę zjnając ten program od 4 lat modelowania w nim.... błagam o linka :)

2. tak jak mafida tyle że warto sobie "colllapse"nąć te vertexiki zaraz po tym, bo.... potem można nieźle się pogubić

Edytowane przez XaoC
Napisano

1.Kompletnie nie znam Maya:)

Dla mnie na local jest według normali:

106bk3s.jpg

2.Jak kolapsnąć vertexiki?Czemu pogubić,często tego używam,pogubić się można jak się zapomni wyłączyć:)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności