Paveu69 Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 Szukałem na tutkach i na forum, ale nie znalazłem... Mianowicie, czy w 3Ds jest sposób na przesuwanie vertexów, lub poligonów wzdłuż ich normals'ów? Drugie pytanie, to czy vertexa da się przesunąć wzdłuż linii edge (w sensie po krawędzi poligonów)? Czy pozostaje mi tylko manipulacja po osiach XYZ? Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki!
mafida Napisano 12 Lipiec 2010 Napisano 12 Lipiec 2010 1.Przełącz na local coordinate system. 2.Włącz constraint do krawędzi,chyba skrót był Pozdr:) Ps.Przesuwanie;) 2
XaoC Napisano 23 Lipiec 2010 Napisano 23 Lipiec 2010 (edytowane) 1.@mafida - chcialbym to zobaczyc, bo to nie jest to samo co masz w maya i poprostu nie wieżę zjnając ten program od 4 lat modelowania w nim.... błagam o linka :) 2. tak jak mafida tyle że warto sobie "colllapse"nąć te vertexiki zaraz po tym, bo.... potem można nieźle się pogubić Edytowane 23 Lipiec 2010 przez XaoC
mafida Napisano 23 Lipiec 2010 Napisano 23 Lipiec 2010 1.Kompletnie nie znam Maya:) Dla mnie na local jest według normali: 2.Jak kolapsnąć vertexiki?Czemu pogubić,często tego używam,pogubić się można jak się zapomni wyłączyć:)
Rekomendowane odpowiedzi