Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Szukałem na tutkach i na forum, ale nie znalazłem...

Mianowicie, czy w 3Ds jest sposób na przesuwanie vertexów, lub poligonów wzdłuż ich normals'ów?

Drugie pytanie, to czy vertexa da się przesunąć wzdłuż linii edge (w sensie po krawędzi poligonów)?

Czy pozostaje mi tylko manipulacja po osiach XYZ?

 

Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1.Przełącz na local coordinate system.

2.Włącz constraint do krawędzi,chyba skrót był

 

Pozdr:)

 

Ps.Przesuwanie;)

Napisano

1.@mafida - chcialbym to zobaczyc, bo to nie jest to samo co masz w maya i poprostu nie wieżę zjnając ten program od 4 lat modelowania w nim.... błagam o linka :)

2. tak jak mafida tyle że warto sobie "colllapse"nąć te vertexiki zaraz po tym, bo.... potem można nieźle się pogubić

Edytowane przez XaoC

Napisano

1.Kompletnie nie znam Maya:)

Dla mnie na local jest według normali:

106bk3s.jpg

2.Jak kolapsnąć vertexiki?Czemu pogubić,często tego używam,pogubić się można jak się zapomni wyłączyć:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności