Napisano 12 Lipiec 201014 l Szukałem na tutkach i na forum, ale nie znalazłem... Mianowicie, czy w 3Ds jest sposób na przesuwanie vertexów, lub poligonów wzdłuż ich normals'ów? Drugie pytanie, to czy vertexa da się przesunąć wzdłuż linii edge (w sensie po krawędzi poligonów)? Czy pozostaje mi tylko manipulacja po osiach XYZ? Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki!
Napisano 12 Lipiec 201014 l 1.Przełącz na local coordinate system. 2.Włącz constraint do krawędzi,chyba skrót był Pozdr:) Ps.Przesuwanie;)
Napisano 23 Lipiec 201014 l 1.@mafida - chcialbym to zobaczyc, bo to nie jest to samo co masz w maya i poprostu nie wieżę zjnając ten program od 4 lat modelowania w nim.... błagam o linka :) 2. tak jak mafida tyle że warto sobie "colllapse"nąć te vertexiki zaraz po tym, bo.... potem można nieźle się pogubić Edytowane 23 Lipiec 201014 l przez XaoC
Napisano 23 Lipiec 201014 l 1.Kompletnie nie znam Maya:) Dla mnie na local jest według normali: 2.Jak kolapsnąć vertexiki?Czemu pogubić,często tego używam,pogubić się można jak się zapomni wyłączyć:)