Skocz do zawartości

Odbijanie lustrzane siatki UV


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam pytanie. Czy gdy modeluje obiekt symetryczny i rozkładam jego siatkę UV da się rozłożyć połowę modelu a drugą odbić lustrzanie żeby była taka jak pierwsza? To by mi bardzo przyspieszyło pracę. Proszę o odpowiedź.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Zaznacz siatkę w UV editorze i wciśnij z menu UVs -> copy mirrored UV coords. Możesz też pracować z włączonym modyfikatorem mirror nałoży ci połówki UV na siebie będą mieć identyczną lustrzanie odbitą teksturę, ewntualnie po skończonej edycji zatwierdzić modyfikator i odbić lustrzanie połówkę tak jak powiedział mandragora.

Edytowane przez n-pigeon
Napisano
Ale wtedy połowy będą miały taką samą teksturę. Czyli inaczej się nie da?

 

No właśnie się da, po skończeniu obrabiania jednej połówki zatwierdź modyfikator utworzy ci to drugą niezależną połówkę ułożoną idealnie na pierwszej, zaznacz jedną połówkę i użyj narzędzia o którym mówił mandragora, odbije ona lustrzanie tą połówkę i tak oto masz dwie niezależne połówki. Jeśli chcesz żeby były połączone to używasz welda czy innego narzędzia do łączenia i gotowe.

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności