wozni Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Mam pytanie. Czy gdy modeluje obiekt symetryczny i rozkładam jego siatkę UV da się rozłożyć połowę modelu a drugą odbić lustrzanie żeby była taka jak pierwsza? To by mi bardzo przyspieszyło pracę. Proszę o odpowiedź.
mandragora Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 zaznacz to co chcesz odbić i daj S, X i -1. X jeśli w poziomie Y jeśli w pionie
n-pigeon Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 (edytowane) Zaznacz siatkę w UV editorze i wciśnij z menu UVs -> copy mirrored UV coords. Możesz też pracować z włączonym modyfikatorem mirror nałoży ci połówki UV na siebie będą mieć identyczną lustrzanie odbitą teksturę, ewntualnie po skończonej edycji zatwierdzić modyfikator i odbić lustrzanie połówkę tak jak powiedział mandragora. Edytowane 18 Lipiec 2010 przez n-pigeon
n-pigeon Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Nie mam takiej opcji. Faktycznie, jest tylko w wersji 2.5x, pozostaje metoda z modyfikatorem mirror i późniejszym nie/odbiciem.
wozni Napisano 18 Lipiec 2010 Autor Napisano 18 Lipiec 2010 Ale wtedy połowy będą miały taką samą teksturę. Czyli inaczej się nie da?
n-pigeon Napisano 18 Lipiec 2010 Napisano 18 Lipiec 2010 Ale wtedy połowy będą miały taką samą teksturę. Czyli inaczej się nie da? No właśnie się da, po skończeniu obrabiania jednej połówki zatwierdź modyfikator utworzy ci to drugą niezależną połówkę ułożoną idealnie na pierwszej, zaznacz jedną połówkę i użyj narzędzia o którym mówił mandragora, odbije ona lustrzanie tą połówkę i tak oto masz dwie niezależne połówki. Jeśli chcesz żeby były połączone to używasz welda czy innego narzędzia do łączenia i gotowe. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się