karolw Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Cześć, Siatka jest dosyć zmęczona bo nie była robiona od zera i na czysto tylko; importowana i potem wielokrotnie zmieniana.... nie mam pojęcia dlaczego linie siatki mają różne kolory. ostatecznie nie najlepiej przenosi się to na render. narożnik powinien być zaokraglony na dole (i to jest czałkiem ok) i ostry na górze (i tu jest bardzo kiepsko) prawdopodobnie przez smoothinig goopsy robi się ten kisiel na górze. jak moge to poprawić? czy po prostu mam zagęściś siatkę? pozdrawiam
khatake Napisano 19 Lipiec 2010 Napisano 19 Lipiec 2010 Inny kolor może dlatego że to osobne obiekty o innych kolorach ? a co do narożnika...zrobiłeś tak jak mówisz więc nie rozumiem co jest nie tak ;p albo po prostu nie rozumiem od początku ;] jeśli twierdzisz że to smoothing grupy to może je odpowiednio ustaw ?
AdiJager Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Takie rzeczy pokazuj lepiej bez tekstur ;p Dużo w tym trójkątów - spr co Ci "powie" teselacja.
kozioo Napisano 20 Lipiec 2010 Napisano 20 Lipiec 2010 Uploaded with ImageShack.us Zagęść siatkę przy narożnikach, wtedy grupy wygładzania nie "zaokrąglą" całego budynku, tylko właśnie te narożniki i efekt powinien być bardziej widoczny.
karolw Napisano 20 Lipiec 2010 Autor Napisano 20 Lipiec 2010 kozioo - dzieki. tak zrobiłem i jest ok. właściwe to ważne było to żeby ostry kant miał 3 edge a nie 1. AdiJager - masz racje mogłem wywalic tą teksture dzieki za rade na przyszłość. khatake - to jest jeden obiekt jedno edit poly i jeden "element" wiec dlaczego kolory są rózne nie mam pojęcia...
Rekomendowane odpowiedzi