Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Mam scene w której na środku pokoju jest zawieszona kula "disco" sphera odbijająca małe światełka. Jak zrobić aby podczas animacji obracająca się kula rzucała takie małe światełka na ścianach (tak jak jest na discotekach)???jak to oświetlić .Może macie jakieś pomysły

??

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość kakaku
Napisano

dodatkowo w światłach możesz dodać krzywą noise do multiple. wtedy nie bedzie swiecilo caly czas tylko mygalo:P

Napisano

Jezu bez przesady z tą kaustyką panowie :)

 

Wymodeluj kulę. Na każdy prostokąt poprzyklejaj spoty do kuli (jeden spot instance na jeden prostokąt na kulce) i wyrenderuj taki light pass do kompozycji. Szybciej policzysz niż kaustykę, masz więcej czasu na testy i bardziej przewidywalne są te plamki na obiektach. No i zawsze możesz szybko doliczyć volumetryki jeśli same światełka na obiektach to za mało:

 

No i tak jak prawi kakaku do świateł w multiply wrzucić noise będzie ciekawiej. A jeśli chcesz mieć interakcję z realnymi źródłami światła, które rzucają światło na kulę, dodaj do kompozycji maskę w którym miejscu ma świecić intensywniej w którym mają te plamki świateł wygasać.

 

Jest i drugi sposób: jedno omni pośrodku kuli z teksturą plamek rzucaną na obiekty. Jest jeszcze szybciej ale spoty wydają mi się chyba lepszą metodą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności