Pilot Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Po nie udanym podejściu do Korda Street Ka postanowiłem zacząć robić Nissana 350 Z i zamierzam zrobić go do końca. Czkeam na wasze opinie.
Pussik Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Nie znam wystarczająco dobrze krztałtu przedniego światła, ale to co zaznaczyłam na rysunku powinno się zgadzać: Czerwonymi liniami ppodkreśliłam zbyt ostre kanty, wynikające z kiepskiego umieszczenia vertexów. Niebieskimi liniami zaznaczyłam edge, które bym usunęła. Mają one wpływ na tworzenie się ostrych kantów itp. (niektóre z nich chyba nie powinny mieć miejsca...).
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 To co zaznaczyłas na czerwono to powinno być, z tym niebieskim nawet się zgodze :]
Pussik Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 :| Nie widziałam fotek, to bliżej nie wnikam. Może zarzucisz jakąś fotke Z350? Co do niebieskiego .. możesz jeszcze powyrzucać kilka linii, tych bliżej środka. ;-)
Kryhas Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 No no. W porównaniu do Forda to ten nissan jest piękny :] Widze że się starasz i oby tak dalej było to samochodzik będzie cudownie wyglądał. Pozdro
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Włąsnie oglądałem screeny z Underground 2 i jestem podekscytowny. A to moje autko z klapa :] Aha o to link do screenów jak by któs chciałhttp://members.lycos.co.uk/n4sunderground/
illy Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 szkoda ze nie mam moich screenow z nfsu, chyba mialem najladniejszy 350Z i 206.... ludzie na necie jak sie sciagalem sie zachwycali
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Dobra nie gadac mi tu juz o NFSU :D dałem link do screnów i cicho. Mówić mi tu lepije co mam poprawic. Komentarze prosze.
don_filippo Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Cześć Pilot. Musze powiedzieć, że już mi modeling Twój nie pasi i powiem Ci dlaczego...:) Otóż chyba nie przemyśalłeś do końca jak się w aucie ma siatka układać - płaskim powierzchniom dodajesz tylko niepotrzebnie polygonów, jak choćby na masce oraz w tym wlocie powietrza w zderzaku. Jeśli robi się auto z wielu częsci można na tym skorzystać przez różne prowadzenie siatki (chyba nie za jasno się wyrażam), a ty mając odzdzielony zderzak od reszty maski starasz się \"dociągać\" linie od zderzaka poprzez maske. Zupelnie bez sensu utrudniasz sobie życie, bo gęstszą siatkę trudniej jest okiełznać. Podobno geniusz tkwi w prostocie, więc staraj się rozwiązac problem jak najprościej...... Na obrazku zaznaczyłem, które linie są niepotrzebne (tzn. ja bym je usunął). Oczywiście jakbyś je usunął, to także musiałbyś poprzesuwać pozostałem linie, bo ważne jest, aby odległości między liniami były jak najbardziej równe - to ma wpływ na gładkość modelu. I tak poza tym wyciąłbym już w zderzaku otwór na światło, bo jak takie rzeczy zostawia się na koniec, może okazać się, że trzeba całą siatkę pzrebudować:( P.S. ten kant na masce też radze zrobić od razu;) Pozdrowienia.
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Dzieki za taki obszerny koemntarz. Nareszcie ktos wysłucahł mojej prośby. Tylko mam pytanei o jaki kant na zdezraku Ci chdozilo?? Tak a propo to ty masz napradew ponad 80 lat? Chcialbym jeszcze dodać że jest to mój pierwszy samchó który zamiezram skończyc i do którego sięprzyłożyłem. Wcześnij próbowalem robić opróc Forda Street Ka , Ferrari Enzo :]
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Oki oto podsumowanei mojej dzisiejszej pracy. Dzisiaj raczej juznic nie zrobie chyab że mi się będzei chchaiło. Prosze o komentarze :]
don_filippo Napisano 15 Maj 2004 Napisano 15 Maj 2004 Kan nie na zderzaku tylko na masce powiedziałem (przynajmniej tak mi się zdaje, że powiedziałem....) :O Dwa autka robiłeś i żadnego nie skończyłeś...... bardziej się przyłóż. P.S. No oczywiście nie mam 80 lat....jestem troszkę starszy 160, ale forum pada jak ustawiam date urodzin prawidłowo, więc postanowiłem podzielić swój wiek na 2.
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Mała próba lakieru. Proszę sie nie śmiać. Dzisaij chyba na tym juz skończe. Prosiłbym o komentarze i załączniki :]
Pilot Napisano 15 Maj 2004 Autor Napisano 15 Maj 2004 Nie lubie nie dokończonych zreczy dlatego postanowilem jeszcze dzisaj dokonczyc bok. Dobranoc wszytskim ;D
Gość eax Napisano 16 Maj 2004 Napisano 16 Maj 2004 Zanim sie zabierzesz za prace dales popraw to co zaznaczylem wczesniej i jeszcze to nadkole, i jeszcze te n kant z boku samochodu.
Pilot Napisano 16 Maj 2004 Autor Napisano 16 Maj 2004 Dobra dodałem te rowkia na masce. Teraz bede robil wycięcie na światło i postaram się pozbyć niepptrzebnych edgów
honzik Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 hmmm no ładny modelik się tworzy - chociaż myśle ze nadkole jest zbyt kanciaste - ogólnie bardzo fajnie- - - pozdrowionka
Saczek_XTRM Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 szczerze?? . . .bardzo dużo do poprawy - ale to zrozumiałe, wkońcu dopiero zaczynasz Pozdrawiam
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Kilka lini to nie jest duyo do poprawz. Co miaes na mzsli mówiąc ze dużó?? Dozbre że to początkowe stadium :]
Saczek_XTRM Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Zarys samochodu jest kanciaty, sporo pofałdowań i parę innych bugów - popatrz dobrze na zdjęcie które zamieściłeś - nie chcę zaznaczać bo znowu powiedzą że przesadzam :P Pozdrawiam
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Saczek napisz do mnie na gg i wyslij fotke z bugami jaki widzisz. chetnie je zobacze. Mój nuemr 1833940
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Oto praca z malutkimi poprawkami. Powiedzcie mi dlaczego powsatja takie kopki pod swaitlem?????
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 I siatka z meshsmooth. Dziura na światła zostanei poprawiona. Narazie beta wersja :]
Pussik Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Spróbuj zrobić nowego save`a i zaimportować tam obiekt. :) Możliwe, że to jakieś smieci. Do renderowania używasz scanline? Spróbuj przypisać defaultowy materiał.
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 MAły update. Drzwi i kawałek progu. Wymaga dokończenia i poprawy.
nielot007 Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 ladnie ale ta krecha nie pasi (moze nie bedzie jej albo ma ) powiem ze mi sie podoba
Kryhas Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Lecisz jak expres ale swolnij bo krecha na drzwiach i przd nimi jest brzydka. Za błotnikiem jest troche krzywo (wklęsła krecha).
Pussik Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 Pilot, tak se myśle nad tymi kropkami. Weź wrzuć widok vertex i poszukaj pod światłem swobodnych vertexów, które niepotrzebnie leżą na linii. Możesz też sprawdzić czy vertexy są tam zweldowane.
Pilot Napisano 17 Maj 2004 Autor Napisano 17 Maj 2004 Oto mały update. Teraz zabieramy się za korektę całej dotychczasowej pracy.
don_filippo Napisano 17 Maj 2004 Napisano 17 Maj 2004 No to czekam z niecierpliwoscią na korektę dotychczasowej pracy, bo tych samych błędów na razie nie będe wytykał...;P
Pilot Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 Teraz obiecam że poprawie te błędy co mi zaznaczyłeś. Potem zmienie dziure na światło mijania. :>
Kryhas Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 Witam. 1 - to jest ta wklęsła krecha 2 - o tym też pisałem i chodziło mi o krzywe zgrywanie się 2 linii 3 - wydaje ni się że bok jest ciutke wklęsły ale może to przez takie ustawienie bryki. :] Narazie widze że ładnie idzie i myśle że tak będzie do końca ;)
Pilot Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 Dobra pozbyłem się chyaa tej wklesłej krechy. Zamieszczam render od boku. Może ułatwi to wam odnajdowywanie bęłdów - mam na myśli drzwi, nadkole i próg.
Pilot Napisano 18 Maj 2004 Autor Napisano 18 Maj 2004 Poprawięł te bład co mysłąmeze go tam nei ma - może nei zrozumale pisze - chodzi mi o te drzwi i te krawedzei. Zameiszcam render z dodatkwoym oswietleniem który mam na dzieje ulatwi wam prace :]
Saczek_XTRM Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 ładnie Ci idzie Pilot :P spójrz tylko że na błotniku zrobiła się fałda, heh mam ten sam prblem przy chamferowaniu - może ktoś coś doradzi, to i ja poprawię u siebie :P niżej zaznaczyłem Ci te kropki o których pisałeś, a o których mówiła dobrze Pussik - te zaznaczone vertexy nie są chyba zweldowane, zobacz że dziwnie układa się tam siatka po dodaniu meshsmootha -> to raczej normalne przy niezweldowanych wierzchołkach Może być tak, że jak zweldujesz te zaznaczone, to ta dziwna siatka zacznie się przemieszczać w innym kierunku -> nie martw się tym, po porstu zaznaczaj kolejne \'brzydkości\' i welduj - to powinno pomóc POZDRAWIAM
Saczek_XTRM Napisano 18 Maj 2004 Napisano 18 Maj 2004 oj spóźniłem się, heh tak teraz działa u mnie internet - sami widzicie nim coś wyślę mija 10 min . . . Cieszą mnie Twoje postępy - rób dalej, 3mam kciuki ;]
Kryhas Napisano 19 Maj 2004 Napisano 19 Maj 2004 Hej saczek skazuj pare postów bo sie się rozmnorzyły :] Pilot teraz moge i powiem żę jest cudownie. Gratulacje ale pracuj dalej bo Wielki Brat patrzy ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się