Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Postanowiłem sobie zrobić taką brykę, jako że lubię ten samochód a na forum raczej powstają nowsze fury to wydaje mi się ciekawą odskocznią i może komuś się spodoba, pomału będę przy nim dziubał.

 

Elo

 

audibybbandi.jpg

Edytowane przez bbandi

  • Odpowiedzi 33
  • Wyświetleń 7,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

o prosze, hehehe kolega i w samochodach gustuje: ]

ja sie na tym nie znam, dla mnie wszytko wyglada dobrze: ]

Napisano

fajny model sobie wybrałeś, ładnie idzie jak na razie, powodzenia.

Napisano
  • Autor

Dzięki za opinie chłopaki:), będę sobie rzeźbił, są błędy rozumiem to,Thunder z tego właśnie zdjęcia korzystałem do pomocy:), autko ma mimo swych kwadratowości również dosyć "ciężkie" smaczki właśnie w postaci tych różnych przetłoczeń itp. no ale wyzwania stoją przed nami więc trzeba brać i korzystać. Kiedyś jak zaczynałem się uczyć modelować to nauczyciel dał nam blue printy do audic ja wybrałem stare A8 gdy go powiedzmy "zrobiłem" to powiedział że wygląda jak po crash testach, więc dziś postanowiłem wziąść poprawkę na wiatr i spróbować swych sił znów z audi:) pozdrawiam.

Napisano

Jakbym miał się czepiać, to u Ciebie to przetłoczenie przy kierunkowskazie trochę za wcześniej się zaczyna, zbyt blisko światła - brakuje tam odstępu. Ale bardzo ładnie to wygląda generalnie.

Napisano
  • Autor

Dzięki:)

 

Poprawiłem swiatła, ogólnie z bryły jeszcze troche poprawek będzie.

 

quattroo.jpg

Napisano

Pięknie rozumiem że uszczelka przedniej szyby to chamf + beli? czy inna metoda bo też bym chciał przetestować.

 

Ile ma siatka? z meshem i bez?

Napisano
  • Autor

@sajrus - uszczelka to wycięty kawałek szyby dodane linie na kształt uszczelki oraz extrude + chamfer, co do poly masz w lewym górnym rogu, a bez ms jest 25,600.

Napisano
  • Autor

Kolejny postęp - felga jest z forum, pewnie zrobię oryginalną do tego modelu narazie taka jest...

 

quattrop.jpg

 

Edit:

Lemo14 proszę:

 

audiquattrosiatka.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

czyżby pojazd do gta? fajnie by było żeby to auto gdzieś sie pojawiło właśnie np. w gta 4. To tylko moja sugestia

Napisano

wydaje mi sie ze poly jest tyle przez felgi a nie model w modelu myślę że jest z 180

Napisano
  • Autor

Spokojnie Panowie:), model nie jest jeszcze skończony, jeszcze dużo elementów zostało do wymodelowania które zwiększą ilość poly (min wycieraczki kompletny zderzak przód i tył, poglądowe wnętrze, być może silnik), fakt felgi jedzą dużo poly:), nawet nie myślałem o GTA haha ciekawe:) nie sprawdzałem ile bez felg zajmuje bo mam jeszcze spory zapas mocy i wygodnie mi się pracuje ale sprawdze tam kiedyś.pzdrawiam.

P.S Zakładam raczej w miarę wierne odwzorowanie tego modeu, na początek bedzie jeden render prezentujacy całą linię nadwozia i wszystkie elementy "smaczkowe" pod gta to pewnie pasowałoby robić na zagęszczeniu x1 ja robię x2 (messmooth) stąd taka ilość poly (naprawde nie wiem ile poly zajmują pojazdy w GTA:).

Napisano
  • Autor

sajrus - nic nie krzywi wszystko jest ok:). może to niewiarygodne ale to taka metoda sam zobaczysz:).

Ja się tam chamferów nie boję

Napisano

popatrz pod bardzo ostrym kątem, wtedy zauważysz że krzywi, ale tylko rozwiązanie z przodu z tyłu jest ok :)

zwelduj ten “wolny” vertex do przodu i bedzie lepiej (chyba), to sie troche na czuja robi, metoda prob i błedów, nawet z duza wiedza o ms :D

 

bardzej nieciekawy jest z przodu zderzak, przeanalizuj jeszcze raz co tam jest i jak jest na zdjeciach

troche krzywo za przednim kołem

 

sorki ze nie zaznaczyłem na zdjeciach siatki, mam nadzieje ze rozumiesz :)

 

czekam na pierwsze rendery

Napisano
  • Autor

cortes - w załączniku umieszczam kawałek zdjęcia tej przedniej części:), zderzak jak pisałem nie jest jeszcze zrobiony, to cały czas wip ale dzięki wam za swoje uwagi, mi po wyrenderowaniu to zakończenie profilu wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu, najwyżej sprawdzę pod innym kątem,

z tyłu może dziwnie wygląda ale jest to na płaskiej płaszczyźnie i w niczym nie przeszkadza...

W poście nr #9 widać to zakończenie na moim modelu, nie ma tam ciemnych punktów tak samo jest na renderze, być może przy ostrych odbiciach działo by sie coś niedobrego ale takich nie będę robił.

Edytowane przez bbandi

Napisano

quattropcopy.jpg

 

nie do końca poprawnie jest bok, nie chce się sprzeczać, ale jeden edge powinien być zaokrąglony, drugi nie, wtedy będziesz miał problem przy tej topologii, niestety...

 

Geniuszem nie jestem, ale co na ref to na modelu :)

Napisano
  • Autor

Ok sprawdzę sobie w domu bo teraz mi obrazka nie wyświetla:p. Dzięki za zainteresowanie

 

Edit: mieliście racje, zrobiłem do końca linii to zakończenie tyle że pozawijałem na końcu co dawało złudzenie że niby ta przerwa jest na renderze:/ poprawiłem myślę że lepiej to teraz wygląda

Do zobaczenia za jakiś czas przy następnym uploadzie pokażę to ze zrobionym całym zderzakiem przednim.pozdro

Edytowane przez bbandi

Napisano
  • Autor

Witam zrobiłem sobie kierownicę do mojego audi (zauważyłem że prawdziwi masterzy robią zawsze kierownice:)), i teraz mam pytanko nie wiem jak uzyskać na niej ten skuropodobny materiał czy to robić texturą czy materiałem (render w mental ray).

 

http://img709.imageshack.us/img709/3314/kierownicaz.jpg

Edytowane przez bbandi

Napisano

Chropowatości na kierownicy polecam robić materiałem z teksturką skóry w slocie bump, np taką:leather_bump.jpg

salut.

Napisano

felgi wygladają jak kołpaki, a pozatym co calkiem dobrze idzie;]

 

PS. następną rs2 zrób, auto marzeń;]

Napisano

Lusterko jakoś tak brzydko odbija to otoczenie i rzuca się w oczy, może matowe będzie ładniejsze? ;) tak poza tym reszta chyba ok :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności