Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam.

 

Postanowiłem sobie zrobić taką brykę, jako że lubię ten samochód a na forum raczej powstają nowsze fury to wydaje mi się ciekawą odskocznią i może komuś się spodoba, pomału będę przy nim dziubał.

 

Elo

 

audibybbandi.jpg

Edytowane przez bbandi
  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za opinie chłopaki:), będę sobie rzeźbił, są błędy rozumiem to,Thunder z tego właśnie zdjęcia korzystałem do pomocy:), autko ma mimo swych kwadratowości również dosyć "ciężkie" smaczki właśnie w postaci tych różnych przetłoczeń itp. no ale wyzwania stoją przed nami więc trzeba brać i korzystać. Kiedyś jak zaczynałem się uczyć modelować to nauczyciel dał nam blue printy do audic ja wybrałem stare A8 gdy go powiedzmy "zrobiłem" to powiedział że wygląda jak po crash testach, więc dziś postanowiłem wziąść poprawkę na wiatr i spróbować swych sił znów z audi:) pozdrawiam.

Napisano

Jakbym miał się czepiać, to u Ciebie to przetłoczenie przy kierunkowskazie trochę za wcześniej się zaczyna, zbyt blisko światła - brakuje tam odstępu. Ale bardzo ładnie to wygląda generalnie.

Napisano

Pięknie rozumiem że uszczelka przedniej szyby to chamf + beli? czy inna metoda bo też bym chciał przetestować.

 

Ile ma siatka? z meshem i bez?

Napisano

@sajrus - uszczelka to wycięty kawałek szyby dodane linie na kształt uszczelki oraz extrude + chamfer, co do poly masz w lewym górnym rogu, a bez ms jest 25,600.

Napisano (edytowane)

Kolejny postęp - felga jest z forum, pewnie zrobię oryginalną do tego modelu narazie taka jest...

 

quattrop.jpg

 

Edit:

Lemo14 proszę:

 

audiquattrosiatka.jpg

Edytowane przez bbandi
Napisano

Spokojnie Panowie:), model nie jest jeszcze skończony, jeszcze dużo elementów zostało do wymodelowania które zwiększą ilość poly (min wycieraczki kompletny zderzak przód i tył, poglądowe wnętrze, być może silnik), fakt felgi jedzą dużo poly:), nawet nie myślałem o GTA haha ciekawe:) nie sprawdzałem ile bez felg zajmuje bo mam jeszcze spory zapas mocy i wygodnie mi się pracuje ale sprawdze tam kiedyś.pzdrawiam.

P.S Zakładam raczej w miarę wierne odwzorowanie tego modeu, na początek bedzie jeden render prezentujacy całą linię nadwozia i wszystkie elementy "smaczkowe" pod gta to pewnie pasowałoby robić na zagęszczeniu x1 ja robię x2 (messmooth) stąd taka ilość poly (naprawde nie wiem ile poly zajmują pojazdy w GTA:).

Napisano

popatrz pod bardzo ostrym kątem, wtedy zauważysz że krzywi, ale tylko rozwiązanie z przodu z tyłu jest ok :)

zwelduj ten “wolny” vertex do przodu i bedzie lepiej (chyba), to sie troche na czuja robi, metoda prob i błedów, nawet z duza wiedza o ms :D

 

bardzej nieciekawy jest z przodu zderzak, przeanalizuj jeszcze raz co tam jest i jak jest na zdjeciach

troche krzywo za przednim kołem

 

sorki ze nie zaznaczyłem na zdjeciach siatki, mam nadzieje ze rozumiesz :)

 

czekam na pierwsze rendery

Napisano (edytowane)

cortes - w załączniku umieszczam kawałek zdjęcia tej przedniej części:), zderzak jak pisałem nie jest jeszcze zrobiony, to cały czas wip ale dzięki wam za swoje uwagi, mi po wyrenderowaniu to zakończenie profilu wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu, najwyżej sprawdzę pod innym kątem,

z tyłu może dziwnie wygląda ale jest to na płaskiej płaszczyźnie i w niczym nie przeszkadza...

W poście nr #9 widać to zakończenie na moim modelu, nie ma tam ciemnych punktów tak samo jest na renderze, być może przy ostrych odbiciach działo by sie coś niedobrego ale takich nie będę robił.

Edytowane przez bbandi
Napisano

quattropcopy.jpg

 

nie do końca poprawnie jest bok, nie chce się sprzeczać, ale jeden edge powinien być zaokrąglony, drugi nie, wtedy będziesz miał problem przy tej topologii, niestety...

 

Geniuszem nie jestem, ale co na ref to na modelu :)

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Ok sprawdzę sobie w domu bo teraz mi obrazka nie wyświetla:p. Dzięki za zainteresowanie

 

Edit: mieliście racje, zrobiłem do końca linii to zakończenie tyle że pozawijałem na końcu co dawało złudzenie że niby ta przerwa jest na renderze:/ poprawiłem myślę że lepiej to teraz wygląda

Do zobaczenia za jakiś czas przy następnym uploadzie pokażę to ze zrobionym całym zderzakiem przednim.pozdro

Edytowane przez bbandi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności