bbandi Napisano 3 Sierpień 2010 Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) Witam. Postanowiłem sobie zrobić taką brykę, jako że lubię ten samochód a na forum raczej powstają nowsze fury to wydaje mi się ciekawą odskocznią i może komuś się spodoba, pomału będę przy nim dziubał. Elo Edytowane 16 Marzec 2011 przez bbandi
KoMic Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 o prosze, hehehe kolega i w samochodach gustuje: ] ja sie na tym nie znam, dla mnie wszytko wyglada dobrze: ]
FF Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 fajny model sobie wybrałeś, ładnie idzie jak na razie, powodzenia.
Thunder Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 migacz za wielki, światła za wąskie i za głęboko osadzone, brak "kantu" wzdłuż całej maski z samego przodu, przetłoczenie na masce wydaje się być za małe widać to wszystko tutaj: http://cdn-www.rsportscars.com/foto/2005geneva/audi_quattro_01.JPG poza tym spoko Pozdrawiam ;)
Orangegraphics Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 to co tjunder , le auto wybrałeś bajka;) 4mam kciuki
bbandi Napisano 4 Sierpień 2010 Autor Napisano 4 Sierpień 2010 Dzięki za opinie chłopaki:), będę sobie rzeźbił, są błędy rozumiem to,Thunder z tego właśnie zdjęcia korzystałem do pomocy:), autko ma mimo swych kwadratowości również dosyć "ciężkie" smaczki właśnie w postaci tych różnych przetłoczeń itp. no ale wyzwania stoją przed nami więc trzeba brać i korzystać. Kiedyś jak zaczynałem się uczyć modelować to nauczyciel dał nam blue printy do audic ja wybrałem stare A8 gdy go powiedzmy "zrobiłem" to powiedział że wygląda jak po crash testach, więc dziś postanowiłem wziąść poprawkę na wiatr i spróbować swych sił znów z audi:) pozdrawiam.
Zajcev Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 Jakbym miał się czepiać, to u Ciebie to przetłoczenie przy kierunkowskazie trochę za wcześniej się zaczyna, zbyt blisko światła - brakuje tam odstępu. Ale bardzo ładnie to wygląda generalnie.
Tweester Napisano 6 Sierpień 2010 Napisano 6 Sierpień 2010 Jeżeli zrobisz tego cara tak jak swój samolot to będzie super ;) Powodzenia ;)
bbandi Napisano 11 Sierpień 2010 Autor Napisano 11 Sierpień 2010 Dzięki:) Poprawiłem swiatła, ogólnie z bryły jeszcze troche poprawek będzie.
sajrus Napisano 11 Sierpień 2010 Napisano 11 Sierpień 2010 Pięknie rozumiem że uszczelka przedniej szyby to chamf + beli? czy inna metoda bo też bym chciał przetestować. Ile ma siatka? z meshem i bez?
bbandi Napisano 11 Sierpień 2010 Autor Napisano 11 Sierpień 2010 @sajrus - uszczelka to wycięty kawałek szyby dodane linie na kształt uszczelki oraz extrude + chamfer, co do poly masz w lewym górnym rogu, a bez ms jest 25,600.
bbandi Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 (edytowane) Kolejny postęp - felga jest z forum, pewnie zrobię oryginalną do tego modelu narazie taka jest... Edit: Lemo14 proszę: Edytowane 21 Sierpień 2010 przez bbandi
Lemo14 Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 nom, ładnie idzie mógł byś pokazać siatkę ?
bbandi Napisano 21 Sierpień 2010 Autor Napisano 21 Sierpień 2010 Fajnie że się podoba, dorzuciłem siateczkę:).
sajrus Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 czyżby pojazd do gta? fajnie by było żeby to auto gdzieś sie pojawiło właśnie np. w gta 4. To tylko moja sugestia
sajrus Napisano 21 Sierpień 2010 Napisano 21 Sierpień 2010 wydaje mi sie ze poly jest tyle przez felgi a nie model w modelu myślę że jest z 180
bbandi Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 Spokojnie Panowie:), model nie jest jeszcze skończony, jeszcze dużo elementów zostało do wymodelowania które zwiększą ilość poly (min wycieraczki kompletny zderzak przód i tył, poglądowe wnętrze, być może silnik), fakt felgi jedzą dużo poly:), nawet nie myślałem o GTA haha ciekawe:) nie sprawdzałem ile bez felg zajmuje bo mam jeszcze spory zapas mocy i wygodnie mi się pracuje ale sprawdze tam kiedyś.pzdrawiam. P.S Zakładam raczej w miarę wierne odwzorowanie tego modeu, na początek bedzie jeden render prezentujacy całą linię nadwozia i wszystkie elementy "smaczkowe" pod gta to pewnie pasowałoby robić na zagęszczeniu x1 ja robię x2 (messmooth) stąd taka ilość poly (naprawde nie wiem ile poly zajmują pojazdy w GTA:).
sajrus Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 chyba będzie ci tu krzywić refleksy podczas randeru 1
bbandi Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 sajrus - nic nie krzywi wszystko jest ok:). może to niewiarygodne ale to taka metoda sam zobaczysz:). Ja się tam chamferów nie boję
cortes Napisano 22 Sierpień 2010 Napisano 22 Sierpień 2010 popatrz pod bardzo ostrym kątem, wtedy zauważysz że krzywi, ale tylko rozwiązanie z przodu z tyłu jest ok :) zwelduj ten “wolny” vertex do przodu i bedzie lepiej (chyba), to sie troche na czuja robi, metoda prob i błedów, nawet z duza wiedza o ms :D bardzej nieciekawy jest z przodu zderzak, przeanalizuj jeszcze raz co tam jest i jak jest na zdjeciach troche krzywo za przednim kołem sorki ze nie zaznaczyłem na zdjeciach siatki, mam nadzieje ze rozumiesz :) czekam na pierwsze rendery
bbandi Napisano 22 Sierpień 2010 Autor Napisano 22 Sierpień 2010 (edytowane) cortes - w załączniku umieszczam kawałek zdjęcia tej przedniej części:), zderzak jak pisałem nie jest jeszcze zrobiony, to cały czas wip ale dzięki wam za swoje uwagi, mi po wyrenderowaniu to zakończenie profilu wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu, najwyżej sprawdzę pod innym kątem, z tyłu może dziwnie wygląda ale jest to na płaskiej płaszczyźnie i w niczym nie przeszkadza... W poście nr #9 widać to zakończenie na moim modelu, nie ma tam ciemnych punktów tak samo jest na renderze, być może przy ostrych odbiciach działo by sie coś niedobrego ale takich nie będę robił. Edytowane 22 Sierpień 2010 przez bbandi
cortes Napisano 23 Sierpień 2010 Napisano 23 Sierpień 2010 nie do końca poprawnie jest bok, nie chce się sprzeczać, ale jeden edge powinien być zaokrąglony, drugi nie, wtedy będziesz miał problem przy tej topologii, niestety... Geniuszem nie jestem, ale co na ref to na modelu :) 1
bbandi Napisano 24 Sierpień 2010 Autor Napisano 24 Sierpień 2010 (edytowane) Ok sprawdzę sobie w domu bo teraz mi obrazka nie wyświetla:p. Dzięki za zainteresowanie Edit: mieliście racje, zrobiłem do końca linii to zakończenie tyle że pozawijałem na końcu co dawało złudzenie że niby ta przerwa jest na renderze:/ poprawiłem myślę że lepiej to teraz wygląda Do zobaczenia za jakiś czas przy następnym uploadzie pokażę to ze zrobionym całym zderzakiem przednim.pozdro Edytowane 24 Sierpień 2010 przez bbandi
bbandi Napisano 27 Wrzesień 2010 Autor Napisano 27 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam zrobiłem sobie kierownicę do mojego audi (zauważyłem że prawdziwi masterzy robią zawsze kierownice:)), i teraz mam pytanko nie wiem jak uzyskać na niej ten skuropodobny materiał czy to robić texturą czy materiałem (render w mental ray). http://img709.imageshack.us/img709/3314/kierownicaz.jpg Edytowane 26 Luty 2011 przez bbandi
indian Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 Chropowatości na kierownicy polecam robić materiałem z teksturką skóry w slocie bump, np taką: salut.
bbandi Napisano 21 Luty 2011 Autor Napisano 21 Luty 2011 (edytowane) Ok, dzięki:) http://img138.imageshack.us/img138/8807/bandita.jpg Edytowane 26 Luty 2011 przez bbandi
nicponim Napisano 21 Luty 2011 Napisano 21 Luty 2011 felgi wygladają jak kołpaki, a pozatym co calkiem dobrze idzie;] PS. następną rs2 zrób, auto marzeń;]
bbandi Napisano 26 Luty 2011 Autor Napisano 26 Luty 2011 (edytowane) Ok dzięki. Poprawiłem felgi Co do rs2-ki to pozostawię ją innemu śmiałkowi:)..... http://img717.imageshack.us/img717/3487/bbandiaudi.jpg Edytowane 27 Luty 2011 przez bbandi
Tamyl91 Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 Ja się pytam gdzie są jakieś ładne odbicia na lakierze?
plasti Napisano 27 Luty 2011 Napisano 27 Luty 2011 a te opony(tj kola) mieszcza sie w tych nadkolach przy calym skrecie??
bbandi Napisano 16 Marzec 2011 Autor Napisano 16 Marzec 2011 Ostatnio trochę posiedziałem nad quatrosem
lukasz1330 Napisano 16 Marzec 2011 Napisano 16 Marzec 2011 Lusterko jakoś tak brzydko odbija to otoczenie i rzuca się w oczy, może matowe będzie ładniejsze? ;) tak poza tym reszta chyba ok :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się