Napisano 4 Sierpień 201014 l Jaki sampling glossy reflection w mentalu ma materialy do koncowego renderu dajecie? Pozdr
Napisano 4 Sierpień 201014 l Nie sądzisz, że to pytanie ciut za szerokie? Bo na to składa się sporo czynników. Rozdzielczość, ilość odbić w scenie, siła światła w scenie, ilość odbić GI, czy jest to animacja czy statyczny obrazek... itp. Łatwiej będzie odpowiedzieć, jeśli dasz jakąś podpowiedź.. może pół na pół albo telefon do przyjaciela ;)
Napisano 4 Sierpień 201014 l Jak ostatnio renderowałem auto to dałem 100-150, a na płaskie powierzchnie (sciany,podłogi) ok. 30-50 + interpolate.
Napisano 5 Sierpień 201014 l Autor Tak za malo informacji podalem. Chodzi mi glownie o wizki wnetrz. Pytam w kontekscie tego ze w maxie 2011 jest taki suwak "Glossy Reflections Precision" ktory zarzadza globalna jakoscia glossa w scenie dla materialow A&D.
Napisano 5 Sierpień 201014 l To jest tylko taki mnożnik, tzn. jak ustawisz to na 2 to podwoi Ci sampling dla każdego materiału.
Napisano 5 Sierpień 201014 l Autor tak wiem o tym mowie. zastanawiam sie jaki sampling dawac do ostatecznego randeru. wydaje mi sie ze nie mniej niz 64 ale czy ktos daje wiecej niz 128 tego nie wiem?
Napisano 10 Sierpień 201014 l no jasne, że to jest zależne... jak dasz glossiness bardzo niskie to i sampli mnóstwo dać musisz, na tym to polega
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto