gonzo71 Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Jaki sampling glossy reflection w mentalu ma materialy do koncowego renderu dajecie? Pozdr
Kris_R Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Nie sądzisz, że to pytanie ciut za szerokie? Bo na to składa się sporo czynników. Rozdzielczość, ilość odbić w scenie, siła światła w scenie, ilość odbić GI, czy jest to animacja czy statyczny obrazek... itp. Łatwiej będzie odpowiedzieć, jeśli dasz jakąś podpowiedź.. może pół na pół albo telefon do przyjaciela ;)
pecet Napisano 4 Sierpień 2010 Napisano 4 Sierpień 2010 Jak ostatnio renderowałem auto to dałem 100-150, a na płaskie powierzchnie (sciany,podłogi) ok. 30-50 + interpolate.
gonzo71 Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Napisano 5 Sierpień 2010 Tak za malo informacji podalem. Chodzi mi glownie o wizki wnetrz. Pytam w kontekscie tego ze w maxie 2011 jest taki suwak "Glossy Reflections Precision" ktory zarzadza globalna jakoscia glossa w scenie dla materialow A&D.
pecet Napisano 5 Sierpień 2010 Napisano 5 Sierpień 2010 To jest tylko taki mnożnik, tzn. jak ustawisz to na 2 to podwoi Ci sampling dla każdego materiału.
gonzo71 Napisano 5 Sierpień 2010 Autor Napisano 5 Sierpień 2010 tak wiem o tym mowie. zastanawiam sie jaki sampling dawac do ostatecznego randeru. wydaje mi sie ze nie mniej niz 64 ale czy ktos daje wiecej niz 128 tego nie wiem?
gientekwl Napisano 10 Sierpień 2010 Napisano 10 Sierpień 2010 no jasne, że to jest zależne... jak dasz glossiness bardzo niskie to i sampli mnóstwo dać musisz, na tym to polega
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się