Skocz do zawartości

Jaki sampling glossy reflection w mentalu ma materialy do koncowego renderu?

Featured Replies

Napisano

Jaki sampling glossy reflection w mentalu ma materialy do koncowego renderu dajecie? Pozdr

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie sądzisz, że to pytanie ciut za szerokie? Bo na to składa się sporo czynników. Rozdzielczość, ilość odbić w scenie, siła światła w scenie, ilość odbić GI, czy jest to animacja czy statyczny obrazek... itp.

Łatwiej będzie odpowiedzieć, jeśli dasz jakąś podpowiedź.. może pół na pół albo telefon do przyjaciela ;)

Napisano

Jak ostatnio renderowałem auto to dałem 100-150, a na płaskie powierzchnie (sciany,podłogi) ok. 30-50 + interpolate.

Napisano
  • Autor

Tak za malo informacji podalem.

 

Chodzi mi glownie o wizki wnetrz. Pytam w kontekscie tego ze w maxie 2011 jest taki suwak "Glossy Reflections Precision" ktory zarzadza globalna jakoscia glossa w scenie dla materialow A&D.

Napisano

To jest tylko taki mnożnik, tzn. jak ustawisz to na 2 to podwoi Ci sampling dla każdego materiału.

Napisano
  • Autor

tak wiem o tym mowie. zastanawiam sie jaki sampling dawac do ostatecznego randeru. wydaje mi sie ze nie mniej niz 64 ale czy ktos daje wiecej niz 128 tego nie wiem?

Napisano

no jasne, że to jest zależne...

jak dasz glossiness bardzo niskie to i sampli mnóstwo dać musisz, na tym to polega

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności