kamiltsn Napisano 9 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2010 GrześDuro: to jest czysty PS ;] żeby nie było zamieszczam bez KLIK!. Rzadko się bawię w PS a po prostu miałem chwile czasu :) A co do watermark'a to jeszcze nie jestem na takim etapie ^^ Jak co to moge jeszcze screena z modelem i wgl jak jescze nie wierzysz ;p Ja po prostu mam problemy z materiałami :/ Nigdy nie mogę zrobić odpowiednich dlatego tak dużo PS, no i łatwiej było o render bo mała scena ;( halset: też myślałem nad tymi szczelinami ale wcześniej nikt nawet słowa nie powiedział także uznałem że ujdzie. Co do opon to jeśli za szerokie to tylko wina bp ;) No i mam jeszcze problemy z tymi środowiskami jeszcze nic mi się nie udało spasować dobrze xD A co do tego że już render to chciałem odpocząć od modelowania tego :P Jeszcze model będę poprawiał szczególnie wnętrze. Co do materiałów to tak jak wyżej: Jestem kiepski w te klocki. No i thx za tuta ale widziałem ;) Dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 10 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 10 Wrzesień 2010 (edytowane) I mały up wnętrza tak jak zapowiadałem, że jakieś zrobię. Uploaded with ImageShack.us EDIT: Już tylko popielniczka i radio :) Skrzynia będzie poprawiona. Uploaded with ImageShack.us Edytowane 10 Wrzesień 2010 przez kamiltsn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oley Napisano 13 Wrzesień 2010 Share Napisano 13 Wrzesień 2010 troszkę pojechałeś z tą deską ;) Ja jak zwykle się czepiam 1)- rowek miedzy sterowaniem nawiewów a nawiewami 2)- sterowanie nawiewów i włącznik przeciwmgielnych zbyt rozciągnięty (powinny być węższe) 3) schowek (drzwiczki) nie jest płaską deską cała deska jest lekko wyprofilowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 13 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 13 Wrzesień 2010 oley wiem wiem, że przeginka z dechą no ale cóż postaram sie poprawić co nie co, poszedłem troszkę na łatwiznę z całością bo już powoli mnie to irytuje xD co do schowka to jest "troszkę" wyprofilowany :D Tymczasem całość bez widełek do świateł i kierunków bo zauważyłem dopiero na renderze: Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pablon Napisano 14 Wrzesień 2010 Share Napisano 14 Wrzesień 2010 Kolego super, wielkie brawa. Akurat mam to autko w posiadaniu. Wrzuciłem linka na adres http://www.fiestaklubpolska.pl. Pozdrawiam i gratuluje wytrwałości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 14 Wrzesień 2010 Share Napisano 14 Wrzesień 2010 Ogólnie ok, ale sam model wnętrza ma dużo błędów, widać to mocno na kantach elementów. Spróbuj je poprawić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 15 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2010 Wiem o czym mówisz brazniew, to wszystko jest wynikiem szybkiego robienia i mnóstwa chamferów w każdym z otworów. Będę z tym walczył;) Może masz jakiś pomysł na dobre zakończenie takiego czegoś ??:) Pablon: THX PS. Brazniew przypomniał mi jedną sprawę. Mianowicie chodzi mi o to jak w bibliotece materiałów standardowo byl arch&designa nie standard. Może ktoś zna jakiś sposób ? Dodam że defaultowym silnikiem jest mental. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 17 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 17 Wrzesień 2010 Zacząłem modelować środowisko ale nie mam kompletnie koncepcji. Mam coś takiego na szybko bo mało czasu: Proszę Was o jakieś pomysły ;) Mały off przy okazji: Kolejną proszę ocenę jeśli można bo nie chce zakładać nowego wątku. Soft to oczywiście mental i wyostrzenie w ps-ie tylko : Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2010 Wracam po przerwie. Całkiem nowe wszystko. Proszę o opinie. (nie zwracajcie uwagi na brak materiałów w wnętrzu i kilku elem. na zewnątrz.) Nie wiem też skąd ten szum się pojawił. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezimienny Napisano 2 Październik 2010 Share Napisano 2 Październik 2010 Jak tam projekt, ciekaw jestem bo sam fiestolotem smigam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cortes Napisano 2 Październik 2010 Share Napisano 2 Październik 2010 ty to liczysz bez GI, czy co ze te rendery wyglądają jak z przed dobrych paru lat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 2 Październik 2010 Autor Share Napisano 2 Październik 2010 Skoro jeszcze tak kiepsko to wracam tutaj ;) Co do scenki to chciałem taką klimatyczną zrobić w nocy ale chyba nie wyszło. Wrzucam te clay-e jakie mam i proszę pomóżcie mi z tym lakierem bo ni choroby nie mogę sobie poradzić a wiem że jest on kiepski. I cała reszta materiałów, nie jestem dobry w te klocki :/ Może jakiś dobry tutek czy coś ... Uploaded with ImageShack.us EDIT: cortes Sam FG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Październik 2010 Share Napisano 2 Październik 2010 A w czym ty to renderujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 2 Październik 2010 Autor Share Napisano 2 Październik 2010 Zawsze maxowy mental. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Październik 2010 Share Napisano 2 Październik 2010 No to przecież tam jest carpaint materiał. Warto też poszukać dobrej HDR-ki żeby ładne refleksy dawała. Szkoda zmarnować tyle roboty słabymi materiałami. Nie wiem czy mi się zdaje ale w Fieście kierownica chyba znaczniej wystaje ponad "parapet" nad deską (nie wiem czy kierownica za mała czy za nisko) - albo są różne wersje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 2 Październik 2010 Autor Share Napisano 2 Październik 2010 Thx za zainteresowanie ale ten standardowy carpaint wydaje mi się zbyt błyszczący jak na Fieste a co do kierownicy to słuszna uwaga będzie trzeba poprawić. No nic zapodam jeszcze render z standardowym carpaintem wkrótce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 2 Październik 2010 Share Napisano 2 Październik 2010 Tam przecież reguluje się wszystkie ustawienia - także te flakesy. To jest naprawdę dosyć elastyczny shader. Jak boisz się go przeładnić to dodaj jakąś dirt mapę - zwłaszcza mocniej u dołu i za kołami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 2 Październik 2010 Autor Share Napisano 2 Październik 2010 I widzisz :D Ja jestem tak kompletny beztalenciem że ten shader co jest na renderach to jest carpaint przerobiony xD Zawsze używam carpainta bo od początku swojej zabawy z maxem wiem, że takowy jest:) No ale wrzucę tylko z mniejszymi refleksami i HDRi. A co do dirta to muszem autko zmapowac i sobie stworzyć texture jak każda inna ? (swoja droga głupie pytanie xD ale wole się upewnić czy nie ma jakiegoś innego sposobu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DiO Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 chyba bez mapowania nie da rady, chociaz...moze jak by sie uprzec i uzyc vertex peinta i duzo noisa z jakas textura to moze moze. sam teraz walcze z materialami i rzeczywiscie nie jest to tak proste jakby sie wydawalo wiec zycze powodzenia:) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 3 Październik 2010 Autor Share Napisano 3 Październik 2010 No i tak. Zmieniłem oświetlenie na daylight system, dodałem exposure control no i wrzuciłem hdr-ke do lekko zmienionego lakieru standardowego no i teraz pytanie czy już wygląda to lepiej ? xD Proszę nie zwracać uwagi na światło. Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 UVmapowanie nie jest trudne, chociaż trochę schodzi. Teoretycznie można użyć tekstury matematycznej gdyż jest 3D ale efekty żadko dorównują ręcznym malunkom. Dlaczego pytasz się czy wygląda lepiej. Przecież ostatecznie robisz to dla siebie i chyba tak żeby ci się podobało. Coś nadal mi nie pasuje z tym shaderem. Dałeś mu fresnela? Lepiej najpierw ustawić światło poprawnie to wtedy można ocenić shader. Teraz wszystko wygląda jakby samochód stał w mrocznej hali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 tekstura matematyczna?? wtf?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 proceduralna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plasti Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 nie szlo po polsku napisac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 To jest wtedy kiedy wartość rgb punktu obliczana jest z matematycznego wzoru (albo kilku wzorów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 3 Październik 2010 Autor Share Napisano 3 Październik 2010 Wielkie dzięki dac77 za chęć pomocy:] Co do tego fresnela to jeśli dobrze myślę to chodzi o fallofa lakieru tak jakby? Jeśli tak to był ale lekki, poprawiłem. A do podobania to po prosu szukam takiego jakby wyznacznika na razie, żebym miał czym kierować się w przyszłości, dlatego pytałem. A ten render z ujęciem na przód we mgle wydawał mi się udany, drugi fakt nie błyszczał ;) No i jeszcze w ostatnim dniu wakacji wrzucam render z zapytaniem czy takie coś już jest bliższe rzeczywistości i czy ustawienia światła są lepsze. Mapkę w refleksach będzie trzeba poprawić jeszcze chyba ;) Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 Wydaje się że tak nigdy nie dojdziesz do tego rezultatu. Może poszukaj w internecie jakichowyś tutoriali gdzie będzie materiał lakieru. Moja wiedza ogranicza się do krótkiego dosyć rozdziału w książce o shaderach i od prób w XSI. Może też ktoś z samochodziarzy pomorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Berger Napisano 3 Październik 2010 Share Napisano 3 Październik 2010 Najlepiej będzie chyba poszukać informacji o tym w jaki sposób zbudowany jest lakier samochodowy, jakie cechy mają poszczególne jego warstwy. Można też przepatrzeć jakieś poradniki jak się lakieruje samochód, jak te warstwy wyglądają itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 5 Październik 2010 Autor Share Napisano 5 Październik 2010 Mam do Was pytanie dotyczące dirt mapy. Zrobiłem sobie taką i chciałbym ja nałożyć w slocie dirt w carpaint ale w miejscu gdzie mapa jest przezroczysta shader się rozjaśnią wstawiając dirt ten standardowy na cały lakier. Jak to poprawnie zrobić, by tylko było widać dirt mape? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bbandi Napisano 6 Październik 2010 Share Napisano 6 Październik 2010 Kompozycyjnie ładnie, renderowo juz nie bardzo - najlepszy sposób jak dla mnie: car paint(tylko ustawienia pozmieniane:)) do tego skylight+hdri+matte shadow (ew modelowany chodnik) i dopasowane do tego elementy otoczenia 3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 6 Październik 2010 Autor Share Napisano 6 Październik 2010 Tylko że widziałeś bbandi co się działo jak wrzucałem na matte shadow i hdri :D Mam właśnie problem z dopasowaniem jednego do drugiego (auto 3x takie jak drzewo itd )xD dlatego scenka 3d bo widzę tą skalę ;] No ale popatrzę i ponawiam pytanie co do tej dirt mapy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezimienny Napisano 6 Październik 2010 Share Napisano 6 Październik 2010 Może dam kilka rad co do samochodu, kierownica większa i ciutke wyżej, koła zdecydowanie mniejsze i węższe(niewiem czy możesz to jakoś wyliczyć czy co ale radze szerokość 175 lub 165mm) pomiędzy klapą bagażnika a karoserią powinna być widoczna szpara, wlew paliwa jakiś takiś przymały i nieforemny, a powinien być większy i okrągły z wybrzuszeniem na krawędzi, a i jeszcze kolory, zderzaki listwy boczne, uszczelki szyb i lusterka powinny być ciemniejsze, narazie tyle jak pokażesz dokładniejsze zdjęcia to podsune może jeszcze jakieś pomysły. Pozdrawiam Bezimienny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamiltsn Napisano 7 Październik 2010 Autor Share Napisano 7 Październik 2010 (edytowane) Daje kolejną próbę. Wziąłem pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i po przejrzeniu jeszcze jednych tutoriali, zmieniłem jeszcze troszkę lakier i jako tako dodałem tego dirta (tło mapy uzupełniłem kolorem karoserii, mam nadzieję że to dobre rozwiązanie), choć wiem, że nie zachwyca. Bezimienny zmieniłem tylko kolorki bo zapomniałem o reszcie ale będę jeszcze wprowadzał poprawki po dobraniu lakieru. Mam nadzieję, że to wygląda jak lakier bo jak nie to ja chyba nie wiem jak wygląda xD Zmieniłem też ustawienia oświetlenia na samego skylighta + hdri. Sugestie ?xD Uploaded with ImageShack.us EDIT: I jeszcze pytanie dość ważne, jak mogę regulować cienie jeśli używam tylko skylight ?? Edytowane 7 Październik 2010 przez kamiltsn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się