P.I.W.O. Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Jak wy renderować np. Zębatkę tak żeby wyglądała jak realna? Albo kieliszek z jakąś zawartością np. winem - kieliszek jest oczywiście do jakiegoś stopnia przeźroczysty.
mirach Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 err... poznac dobrze renderer w ktorym to bedizesz robic, ustawic ladne studio, oswietlenie i materiały.
Camel Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Powiedzmy modele z dobrym detalem też się liczą. Uczyć się silnika renderującego. Czytać tutoriale. Nie nauczysz się przecież w jedną godzinę.
P.I.W.O. Napisano 7 Sierpień 2010 Autor Napisano 7 Sierpień 2010 No dobra a gdzie mogę znaleźć takie tutoriale w których będzie pokazane jak uczyć się silnika renderującego?
ApaczoS Napisano 7 Sierpień 2010 Napisano 7 Sierpień 2010 Na przykład tutaj: http://www.lynda.com/home/DisplayCourse.aspx?lpk2=56300 1
Chaczyk Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 Możesz zainwestować też w literaturę. Widziałem w zeszłym tygodniu w empiku nowszą wersję biblii, którą ja posiadam i polecam - Biblię Heliona 3ds max 2010. Koszt dosyć spory, na aukcji nowe kupisz nawet o 50zł taniej.
gientekwl Napisano 8 Sierpień 2010 Napisano 8 Sierpień 2010 ale z biblii nie nauczy się chłopak dobrze renderować niestety ;) " Rendering i Oświetlenie cyfrowe " Pozycja godna zwrócenia uwagi Pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się