Napisano 7 Sierpień 201014 l Jak wy renderować np. Zębatkę tak żeby wyglądała jak realna? Albo kieliszek z jakąś zawartością np. winem - kieliszek jest oczywiście do jakiegoś stopnia przeźroczysty.
Napisano 7 Sierpień 201014 l err... poznac dobrze renderer w ktorym to bedizesz robic, ustawic ladne studio, oswietlenie i materiały.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Powiedzmy modele z dobrym detalem też się liczą. Uczyć się silnika renderującego. Czytać tutoriale. Nie nauczysz się przecież w jedną godzinę.
Napisano 7 Sierpień 201014 l Autor No dobra a gdzie mogę znaleźć takie tutoriale w których będzie pokazane jak uczyć się silnika renderującego?
Napisano 7 Sierpień 201014 l Na przykład tutaj: http://www.lynda.com/home/DisplayCourse.aspx?lpk2=56300
Napisano 8 Sierpień 201014 l Możesz zainwestować też w literaturę. Widziałem w zeszłym tygodniu w empiku nowszą wersję biblii, którą ja posiadam i polecam - Biblię Heliona 3ds max 2010. Koszt dosyć spory, na aukcji nowe kupisz nawet o 50zł taniej.
Napisano 8 Sierpień 201014 l ale z biblii nie nauczy się chłopak dobrze renderować niestety ;) " Rendering i Oświetlenie cyfrowe " Pozycja godna zwrócenia uwagi Pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto