Jump to content

scena 3D:city a1


Guest raminez
 Share

Recommended Posts

Guest raminez

poprawilem kamere mam wizje aby wstawic go do swiata szarego i brudnego (cos w rodzaju po wybuchu baby atomowej)...jak to zrobic najlepiej moze Bryce..

prosze o pomoc

 

Link to comment
Share on other sites

Kwadratowy kadr nie jest tu dobrym rozwiazaniem - obiekty zupelnie niepotrzebnie tak sie\"kotłują\" - nie dostosowuj obiektow do kadru , tylko odwrotnie. Smialo rozszez sobie kadr do proporcji 16:9 i zastosuj klasyczna kompozycje ze zlotym podzialem...

To wszystko ode mnie.

pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest raminez

zastosuj klasyczna kompozycje ze zlotym podzialem????

mieszkam w anglii i wiesz mam irlandzka wersje Windowsa ....litery mam proszeczke poprzekrecane i niewiem o co Ci chodzi ..przepraszam moze innymi slowami dzieki

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie kadr jest zbyt \"duszny\" sprowadzenie do do panoramy powinno dac calkiem dobry efekt.

 

Co do klimatu mozna by umiescic w takim cieplym basniowym, cos tego rodzaju jak gierka The Longest Journey tuz przed zmrokiem oswietlone balony lekkim swiatlem i migoczace po ulicach swiatelka fajnie by to wygladalo ew. wysoko w chmurach wszystko oblodzone z szalejaca w okolo sniezna zawieja.

Link to comment
Share on other sites

Guest raminez

dzieki za posty z pomoca pracuje nad kadrem ...jedak jest to dosc duza scena i omp mi powoli to zezbi barzo powoli...pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Guest raminez

wiec tak poprawilem kamere ...widok jest panoramiczny.....

pytania: jak zrobic snieg....na obiektach..

i mam problem ta scena renderujew mi sie 16 godz....probowalem zmiejszac co sie da i nic ....moze jakis sposob...

dzieki

Link to comment
Share on other sites

uu.. a co to..pewnie wyjaśnisz.. co do modelu to jak dla mnie maszynka fajnie..ale te balony i pozostała treszta za bardzio technicznie, symetrycznie i podobnie.. torchę deformacji zróżnicowania.. powyginania, i pewnej indyewidualności dla poszczeólnych obiektów powinno pomóc.. będzie dobrze ale coś na ostatnim renderze kiepsko widaćcoś z mgłą teżnie za bardzo..:)

Link to comment
Share on other sites

Guest raminez

wlasnie sam niewiem jak sie do tego zabrac ...myslisz ze chaos w elementach ...moze??? tak ???

dzieki

Link to comment
Share on other sites

nie chaos tyl zróżnicowanie.. a to istotna różnica.. wszystko wygląda jak politechniczny rysunek.. a tu przydałaby się fantazja.. dużą role odegrają tekstury choćby na samych balonach.. a co do podkładów ..jeśli to ma być still proponuję skręcić wszystko w photoshopoe na warstwach..lepiej nad wszystkim zapanujesz.. i nie będzie takich dziwnych skokow..:)

Link to comment
Share on other sites

Guest raminez

tak myske ale mam wizje sniezycy .jak wykonac snieg ..na tych piepszonych balonach i calym miescie???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy