NAD Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Witam, może już było to poruszane, ale mnie się nie udało tego odnaleźć. Otóż jak najprościej zmapowac nałożyć teksturę na obiekt bardziej złozony. Chodzi mi o to, aby tekstura np. kwadrat była rozłozona obok siebie na całym obiekcie we wszystkich osiach. Jeśli opisałem niezrozumiale postaram się pokazać to na obrazku. Zamieszczam obrazek http://img835.imageshack.us/img835/6843/ghfhfghfghghfghfg.png
Gość Setesh Napisano 15 Sierpień 2010 Napisano 15 Sierpień 2010 Witam, Modyfikatory uvw map, unwrapUVW, o to chodzi ? Pozdr.
NAD Napisano 17 Sierpień 2010 Autor Napisano 17 Sierpień 2010 Witaj, spróbuj zmapować teksturą którą jest np. czarny kwadrat. Kopułę, nie mówię o kuli czy sferze tylko takiej dziwnej kopule. Jak na screenie. Chciałbym, aby te kwadraty były równo koło siebie położne na niej. Unwrap i uvmap znam, ale moze ktoś zna jakiś trik. Jak to zrobic
mafida Napisano 17 Sierpień 2010 Napisano 17 Sierpień 2010 Camera mapping czy tam camera projection.Mapujesz normalnie swoją kopułe,będą napewno zniekształcenia,potem walisz camera projection-dopasuje ci teksturke do kopuły-ponaciąga gdzie trzeba i na modelu będą równe kwadraty.
NAD Napisano 17 Sierpień 2010 Autor Napisano 17 Sierpień 2010 Witam, yyy jakaś podpowiedz, gdzie to mogę znaleźć. Bo przejrzałem to i owo i cusik nie mogę znaleźć :(
NAD Napisano 17 Sierpień 2010 Autor Napisano 17 Sierpień 2010 Nie za bardzo wiem jak się to stosuje. Z tego co widzę to po prostu, ja nie skorzystam z tych map, bo ja muszę mieć w gmotor. Ale tutek fajny:) Dziękuje, Ma ktoś jakiś inszy sposób?
mafida Napisano 18 Sierpień 2010 Napisano 18 Sierpień 2010 Co to gmotor?Jeśli chcesz mieć tile'owana teksturkę to projekcja sie nie nadaje.Jak chcesz mieć jedną większą to może się udać. Tu masz przykład bo może nie do końca jasno się wyraziłem. To samo mapowanie,pierwsza tex normalna druga po projekcji.Jak masz bardziej złożone ksztalty to się będziesz musiał nakombinować ale się da.
Rekomendowane odpowiedzi